KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 24 November 2014

AZMIN ALI PEMIMPIN YANG CAKAP SERUPA BIKIN .. BIKIN SERUPA CAKAP .. JANJI DI TEPATI ... INSPIRASI DI JADIKAN REALITI.


Biarlah rangkuman gambar membuktikan betapa Azmin Ali adalah jenis pemimpin yang mengotakan janji .. cakap serupa bikin, bikin serupa cakap dan bertegas dan berkerja keras mau pastikan inspirasinya mau jejaki langkah gaya Presiden Jokowi menjadi realiti dan bukan sekadar sandiwara wayang tinggi.

Omak Kau cukup kagum dan terharu kesungguhan yang ditunjukkan Dato' Menteri Besar Selangor ini.

Apa komen para pembaca, pengkritik dan penjengok blog Omak Kau ???.. Betul tak akan telahan dan kata-kata Omak betapa Azmin Ali adalah pemimpin yang cakap serupa bikin, bikin serupa cakap .. janji di kota .. inspirasi di jadikan realiti.

HIDUP AZMIN ALI!!!! .. JANJI DI TEPATI ... INSPIRASI DI JADIKAN REALITI.


13 comments:

  1. Kidex ditepti...air pun ditepati...bang non kerja meliwat pun azmin liwati...undi dlm bilik hotel ditepati....ahaksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya selamatkah hamba mu ini dr dosa Fitnah ....nescaya nerakalah tempatnya...... sesungguhnya Allah itu benar syurga dan neraka juga benar......

      Delete
  2. 2.[29]
    Dia lah (Allah) yang menjadikan untuk kamu segala yang ada di bumi, kemudian Ia menuju dengan kehendakNya ke arah (bahan-bahan) langit, lalu dijadikannya tujuh langit dengan sempurna; dan Ia Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu.

    AL QURAN

    ReplyDelete
  3. mcm merajuk je omak.

    tkpe kita demokrasi, jika tk suka azmin teruskan komen. tulisan pembaca bukan benci tp demokrasi kan.

    lebih mulia mempunyai pendirian dpd mencari populariti.

    azmin bukan sempurna tp jauh lebih baik dpd pemimpin umno hatta tok jib sendiri.

    ReplyDelete
  4. Aku ttp sokong azmin... sbb aku tak pernah dengar azmin bom org ...

    ReplyDelete
  5. Aku memang sangat sokong azmin. Tapi sikap macai yang membuat aku selalu menyerang azmin. Macai yang suka mencarut dan mwmeroyan bila azmin dikririk. Nak tengok sejauh mana ahli pkr ada otak. Mampu beehujjah.
    Rupanya, semua ahli pkr kat sini kosong. Sama dengan blue wave army.

    ReplyDelete
  6. omak kau.omak kau ....lu tu sempurna sgt ke.ada ke perbuatan lu yg tak pernah ikut org lain.hihihi buek malu den jo kau ni.

    ReplyDelete
  7. Ye aku sama 12:14...macai Azmin memang biadap samseng taik kucing...termasuk Ahli Parlimen geng Azmin.Itu sbb sampai ada yang hampir kena tumbuk dan ada yang pecah kepala...menjadikan Azmin pun aku serang.perangai macam binawe lah korang ni.gampang!

    ReplyDelete
  8. 10:57 gambar mana? ayat mana yang fitnah?

    ReplyDelete
  9. Mb pandai b.lakon depan camera je buat keje tu. Jng terpadaya dng tipu helah

    ReplyDelete
  10. Apo bondo eh la omakkau ni.. dah mmg itu yang patut dibuek oleh semuo pemimpin.. bukan jokowi ngan azmin jo.. dah mmg itu kojo yang patut pemimpin buek.. apo masalah eh..?? Bondo baik.. jadi ikutan.. apo masalah eh..???

    ReplyDelete
  11. Hahaha.....bagi sy kira ada perubahan pada mana2 pemimpin cuma siapa buat lebih dan yg terbaik. Namun sy lihat fikiran rakyat telah berubah malah makin tak ada tamadun langsung terutama bloger2 yg semakin memburuk2 kan satu sa.ma lain. Apakah rakyat mahu???? Adakah semuanya kena bagi free malah beri duit bulanan baru rakyat berpuas hati. Bagaimanapun kalau tak berpuashati pafpada kerajaan skrg maka pru14 rakyat ubahkan sejarah malaysia.

    ReplyDelete
  12. Negeri Selangor sangat dicemburui oleh para pembangkang dari dalam atau luar negeri. Malah kekayaannyalah yang menjadikannya hebat. Namun dari jauh saya berharap ia dapat ditadbirkan dengan bijaksana mengikut perlembagaan dan Islami. Berpakat-pakatlah kearah kebaikkan ummah. Jagalah amanah Allah ini sebaiknya. Kejayaannya akan menggumbirakan kami dari jauh dimana perpaduan dan kehebatan rakyat jelata disana melihatkan kesempurnaan pemerintahannya. Kami tidak dapat merasa pelbagai bentuk bantuan yang saudara-saudara nikmati. Cukuplah bagi kami melihat kebahagian tersebut tanpa sempadannya.

    ReplyDelete