KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 27 November 2014

PROJEK BODEK AZMIN SUDAH BERMULA ..... MAJLIS PENYAMPAIAN GAMBAR RASMI DATO' MENTERI BESAR SELANGOR OLEH SETPOL AZMIN KEPADA SELURUH KETUA CABANG KEADILAN.


Semalam difahamkan di kediaman rasmi Dato' Menteri Besar Selangor telah berlaku suatu upacara penyampaian gambar rasmi Dato' Menteri Besar Selangor oleh Setpol YAB Azmin Ali merangkap ADUN Sri Muda Shuhami Shafie kepada 22 Ketua Cabang KeADILan Selangor.

Pergh!!! Dahsyat lagi hebat sampaikan nak serahkan gambar rasmi Dato' MB Selangor yang baharu pun diadakan suatu upacara khas!!!!!

Bukannya diserahkan kepada ketua-ketua Jabatan Agensi Kerajaan Selangor tetapi kepada ketua-ketua Cabang KeADILan jer ... Perlu sangat ke suatu majlis khas diadakan?????

Nak bodek mengampu pun berpada-padalah jangan sampai terbitnya rasa meluat rakyat pula.

Parti UMNO yang dikritik teruk siang malam pagi petang sehari 24 jam pun tidak lakukan upacara sebegini punya rupa??????

Peliknya mengapa gambar Presiden KeADILan tidak diadakan suatu majlis khas sebab ini adalah urusan parti bukan urusan rasmi kerajaan pun?????


KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN, FITNAH DAN DENDAM KESUMAT .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.


30 comments:

  1. Omakkau,berhenti jelh menulis jika tulisan kamu makin menunjukkan kebodohan kamu,...Bila menteri besar ditukar dh tentu gmbr MB baru utk kegunaan rasmi ditukar spt Agong ditukar, gmbr nya tetap kena tukar....ke nk kena letak gmbr emak kau baru omakkau puas hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah pecacai dah marah pada omak kau. Kenyataan ITU pahit. Omak kau dah mula sedar kepincangan pkr

      Delete
    2. akibat NAFSU mengatasi AKAL, tak kira sesiapa..!!!

      Delete
    3. Majlis ni tak beri pekdah sesen pun kat rakyat selangor

      Delete
    4. Wak sokong apa kata omak!!

      Delete
  2. 2.[55]
    Dan (kenangkanlah) ketika kamu berkata: “Wahai Musa! Kami tidak akan beriman kepadamu sehingga kami dapat melihat Allah dengan terang (dengan mata kepala kami)”. Maka kerana itu kamu disambar petir, sedang kamu semua melihatnya.

    ReplyDelete
  3. Omakkau ni geng tski 2 mroyan sakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi gambar pun buat majlis.
      Betul la memang spesis giler glamer

      Delete
    2. Tengok gambar bole kenyang?

      Delete
  4. Dia orang tak ada idea lagi nak buat apa kat Selangor ni...dok teruskan apa yang TSKI buat dulu itu saja.TSKI pulak tinggalkan duit banyak...enjoy la santai santai duduk opis 20% aje...buat kerja yang remeh remeh aje...tak pe tak pe oleh kerana Azmin dah buat kerja cuci longkang tong sampah sebur racun naik basikal naik bas...PRU 14 nanti PR akan menang besar.

    ReplyDelete
  5. SALAH tu Omak Kau, tu bukan projek membodek MB la.. tu projek nak bagi Omak Kau sakit hati lagi, nak bagi kau meluat lagi... ha ha ha.. hati kau kena bersihkan la cuci betul2.. dulu kau tak pernah bodek TSKI ke? Parah la kau ni.. ni kali terakhir aku baca tulisan kau sebab kau cari salah tak habis2.. takde pekdah kbai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majlis yg tak ada pekdah sesen pun kpd rakyat selangor

      Delete
    2. Najib pun tak buat kerja bodo cam nih

      Delete
  6. Biasa lh, projek bro, kene bodek lh kalau x mcm mane nk rembat .... sama je melaun wal penyamun tarbus dia org ni yg seangkatan dgn umno wal umngok gak ...

    ReplyDelete
  7. Tu satu frame gambar tu kurang kurang claim dua tiga ribu...baru berbaloi buat program...masa bila lagi nak rembat kalau bukan sekarang.Berjasa juga TSKI.kalau Selangor tak ada 3b nak sumbat dengan apa tembolok Azmen n the geng...dah lama depa ni kebulur...

    ReplyDelete
  8. Dalam PKR timbalan president lebih berkuasa dari president.Ini macam kalu cacing dah naik ke mata.Parti dah semakin rosak.President kena buat sesuatu.jangan biarkan keturunan derhaka ni terus menderhaka pada parti.

    ReplyDelete
  9. Omakkau geng TKSI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah dgn melihat gambar mb baru ni, org gombak akan kenyang selama 3 bulan???

      Delete
  10. dasat !!! lpas TSKI..gambar pun jgn edarkan...pakai jer gmbar MB lama..jimat kos kot...patut la kt opis aku..gambar TSKI dok trgantong lagi..belum buat lgi...mrendah diri sungguh MB ni..terjun longkang dulu...buang sampah..baru nk wat gambar..tpi xpanggil omak kau interframe..meroyan ler..!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Projek2 yg dia dah buat tu, satu sen pun tak menambahkan apa2 pendapatan kpd rakyat. Rakyat melarat jugak....

      Delete
    2. Program bagi gambar aje? Duitnya mane?

      Delete
  11. KO bangang maksud omakkau bukan pasal tukar gambar.tapi pasal majlis khas penyerahan gambar...ayat mudah pun ko tak faham.BM ko tak lulus ke...

    ReplyDelete
  12. NAK TANYA....
    APA PROJEK BARU YG MB BARU DAH BUAT UTK MENINGKATKAN EKONOMI RAKYAT SELANGOR? DENGAR MACAM HEBAT SANGAT.....
    ERRRR ........APA NAMA PROJEK TURR??

    SAJA NAK TANYA.
    TAKKAN TANYA PUN NAK MARAH.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azmin masih lagi berpegang dengan projek KBSM...kahwin,bersalin,sakit,mati. projek KBSM ni sesuai untuk adun2 je dan kalau kawasan-kawasan kampung melayu yang masih ketinggalan je.
      Bab negeri Selangor tak payah fikir sebab duit yang di hasil oleh TSKI lambat lagi nak abis....

      Delete
  13. Aku dari dulu tak suke tulisan OmakKau. Tapi kalini aku setuju. Memang tak perlu serah gambar MB kepada ketua cabang selangor. Untuk apa gambar tu. Untuk di dewakan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pom setuju dgn pendedahan berani ni

      Delete
  14. Iagi bagus tgk gmbar mb sgor dari tgk gmbar peliwat tuya tu.hee

    ReplyDelete
  15. Program mendewa dewa namenye ...mcm amalan hindu lak, cina bila mati letak gambar, melayu lg handal belum mati dh letak gambar....kihkihkih

    ReplyDelete
  16. Pendedahan yang menarik dan menjentik minda pembaca.. syabas omakkau!

    ReplyDelete
  17. Ingatkan tak de kaki bodek. Macam ni pun ade!!

    ReplyDelete