Monday 24 November 2014

AZMIN BERJANJI PENTABIRANNYA AKAN MEMASTIKAN PEMBANGUNAN BERKUALITI RAKYAT DI PEDULI.


Hebat ... kagum ... terpesona ... tersilau .. terpukau .. bangga .. megah .. berterimah kasih dan bersyukur.

Itu sahaja ungkapan yang mampu diucapkan .. sebab selama ini Selangor tidak pernah menikmati pembangunan yang berkualiti dan rakyatnya dibiarkan merempat tanpa ada siapa ambil peduli.

Dengan YAB Azmin Ali menjadi Dato' Menteri Besar kesemuanya itu bakal berubah 360 darjah.

Jalan berlopak-lopak, sampah tidak berkutip, rumput rampai tidak dipotong, longkang tersumbat, tempat pembiakan nyamuk aedes melambak, bas sekolah tidak disembur dengan Ridsect, rumah-rumah pangsa dan kos rendah tidak dicat, pesawah tidak bantu dengan semburan racun serangga perosak tanaman, mahasiswa/i UNISEL hidup dalam keperitan, kesesakan lalu lintas, kurang pembinaan rumah mampu milik yang berkualiti tinggi, rumah-rumah pelacuran dan urut haram yang tumbuh macam cendawan selepas hujan, pusat-pusat perjudian komputer siber cafe dll akan menjadi bahan sejarah.

Selangor akan berubah wajah ... tiada lagi warganya yang hidup susah .. mohon beri peluang kepada Azmin Ali untuk membuktikan betapa slogan Pembangunan Berkualiti Rakyat Di Peduli Di Jadikan Realiti ...

SLOGAN DI TEPATI..... HIDUP AZMIN ALI .... WE LOVE AZMIN ALI.

5 comments:

  1. Orang Hulu Selangor sentiasa pantau mb pintu belakang ini.Megat oi megat jangan lupa report card 100 hari. Harap mb ni tidak kekal kemunafikannya.

    ReplyDelete
  2. You love Azmin Ali? Jaga2, nanti kena cili mulut Omak Ko tu...

    ReplyDelete
  3. Mana blh..omakkauckan awek khalid ibrahim..2.6juta pun xtahu...apa punya mb yg omakkau sanjung2 tu..hahaha

    ReplyDelete
  4. yg omak kau mengarut.semua tu zaman kalid dah berlaku.kenapa masa tak nak tibai si kalid tu.hihihi org kalid lah katakan.

    ReplyDelete
  5. Ale Uto la TSKI dan Omak Ko, buat muka sedih pulak.... RM200K tak dpt bising setaman tapi RM2.6 juta dikebas diam pulak. Memang betul la, MAJORITI JANDA mesti ketagih BATANG....Aci bet la...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...