KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 19 November 2014

LAGI MANGSA BULI JALANRAYA TERHADAP WANITA ... KALI INI PELAKUNYA PEMANDU TEKSI.




17/11/14, at about 7.40am, behind Hotel Istana, Jalan Raja Chulan.

I was assaulted by a road bully, who is a Chinese uncle of age about 60 ( taxi number HBA 7059).

I was entering a backstreet with two way lanes. He was coming from far and wanted to exit the road.

Clearly seen that he could stopped aside for me to pass through before he exits. But he drove near my car and insisted that I reverse. There was no space for me to reverse. He then spoke to me in foul language. He afterwards banged my car slightly.

I walked down from my car to take photo of his car. He then opened my car door and wanted to drive it away.

I asked him loudly why did he touched my car and he asked me rudely if I want to remove my car. Then he slapped me on my left face. I slapped him back and then he slapped and grabbed my face on the right. To defend myself i could only pinched his chest. Then he let go. The slap caused a cut on my lips and bleed.


MOHON PIHAK BERWAJIB AMBIL TINDAKAN SEGERA BAGI MEMBENDUNG GEJALA BULI BUDAYA SAMSENG INI.

12 comments:

  1. A lot of space to reverse either for both of the car.I thought same race will more considerate to each other.Maybe I'm wrong.

    ReplyDelete
  2. Kah kah kah.. Woi, pi la mampouih! Tipikal Cina jantan betina tua muda jenis SHELLFISH! Dua dua boleh pegi mampus! Jenis tak bersunat makan babi! Tuuuuih! Kah kah kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 11:39 Jgn menghina x tentu pasal. Manusia sama saje. Ada melayu baik ada melayu jahat. Ada cina baik ada cina jahat. Ada melayu
      bersunat dan x makan babi tp
      pelahap rasuah dan ngentot anak bini orgA. Ada cina x bersunat dan makan babi tp budi pekertinya baik sekali.
      Ada melayu kurang ajar, cina pun ada yg kurang ajar. Minda tu biarlah cerah sikit. Bukti minda sempit ialah bukan SHELLFISH! ye tp SELFISH kerana SHELLFISH tu lain maknanya. Yang kamu nak kata ialah SELFISH. Sebab tu jgn cepat celupar, dah tahu rahsia pengetahuan kamu.

      Delete
  3. Jgn. Kira bangsa bro.. Akal di beri kpd semua bangsa, kalau jahat dan ganas tak kira apa bangsa, akal di cipta utk manusia utk berfikir, kalau di cipta otak kita setaraf haiwan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majority cina kira bangsa so apa salahnye kita melayu kira bangsa jugak

      Delete
  4. Yg komen racist itu jenis anak hasil ibu dirogol datuknya. perangai cam anak haram. mmg anak haram pun. pi makan babi kasi itu otak pandai sikit beb

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau anjing barua kapirr cina ke puiiii
      Cina babi racist kat malaysiakini kau tak menyalak ke wahai anjing barua kapirr

      Delete
  5. Suka pada cara mangsa menceritakan kejadian di dalam bahasa Inggeris. Mudah, ringkas dan baik olahannya. Saya "envy" dengan kebolehan mangsa menulis dalam bahasa Inggeris....anak saya juga dapat belajar cara menulis bahasa Inggeris ini. Untuk Omakkau, perbanyakkan lagi kisah multi racial yang boleh merapatkan hubungan antara kaum.....kita mesti usahakan untuk masa depan anak-anak Malaysia supaya tiada lagi berburuk sikap sangka....Bahasa mencermin akhlak kita, yang akan membuat orang tertarik kepada kita......Teruskan Omakkau

    ReplyDelete
  6. mngsa buli ini telh mlapurkn kjadian dgn fakta yg jels. olh itu wajr pihk polis mgmbil tindkn segra bgi mngkp pihk dtudh dbawa ke mhkmah utk prtudhn dn hukmn slnjutnya.

    ReplyDelete
  7. To my opinion, the lady should stop aside and let the taxi to exit from narrow road before she enter, this is the proper way in traffic. The uncle was wrong no matter what happens should not hurt the lady.

    ReplyDelete
  8. Sama sama degil.ini akibatnya kalau ada rasa timbangrasa.
    Mungkin ini satu salah faham atau salah sangka.
    Di perempuan mungkin ingat pemandu teksi burrok itu melayu. So dia cuba tunjok tunjok,dia lebih samseng.
    Manakala ,pemandu teksi ingatkan perwmpuan itu melayu. So, dia cuba tunjok kuasa. Kerana mereka sangka KL ni mereka yang perentah.
    Akhirnya bertembonglah dau spesies yanh sama sama arrogant.
    tak apa.kes ni akan selesai di luar balai polis. Sebab mereka dari satu spesied.

    ReplyDelete
  9. Cina sama cina pun mau gado, gua ingat lu org loving each other ... tetapi suda slapping each other pulak ... haiya!!!

    ReplyDelete