KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 19 November 2014

HEBOH KATANYA INILAH PENYANYI DAN PELAKON YANG DITANGKAP POLIS KERANA MEMILIKI DADAH JENIS SYABU


Ezad Exist atau nama sebenarnya Mohd Rohaizad Bin Mohamad Lazim khabarnya ditahan polis kerana positif dadah jenis syabu dan juga memiliki dadah syabu seberat 0.03 gram.


Gombak:
Seorang penyanyi dan pelakon lelaki berusia 35 tahun ditahan di perkarangan tempat letak kereta di sebuah pusat beli belah di Selayang kerana memiliki satu peket dadah syabu jam 2 petang tadi.

Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak Superintendan Muhammed Hasbullah Ali ketika dihubungi berkata, hasil pemeriksaan ke atas artis terbabit menemui satu peket lutsinar dadah jenis syabu seberat 0.3 gram dalam gengaman tangan kiri.

Menurutnya, polis kemudian membawa suspek ke Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak untuk menjalani ujian air kencing dan disahkan positif dadah syabu.

"Suspek kini ditahan dan akan direman esok bagi membantu siasatan.

"Siasatan lanjut sedang dijalankan tangkapan Seksyen 12 (2) Akta Dadah Berbahaya 1952 dan 15 (1) (a) ADB.

15 comments:

  1. Elok artis ni sewa shafee abdullah yg pakar spin boleh buat hakim pening.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dei, lu apa cakap shafee abdullah shafee abdullah, dia number one punya lawyer jugak x tau ka? ...

      Delete
    2. Ada butul lu cakap, itu serupa mamak shafee abdullah memang number one punya lawyer banyak kuat auta tipu punya orang.

      Delete
    3. Tapi tak boleh lawan Anwar Ibrahim. Lagi kuat punya tipu. Lu ada ingat, dulu Saiful punya kes timbul, dia lari pergi Turki Embassy sana, bikin cerita nyawa dia terancam. Tapi lepas itu jam..senyap! Er, dia punya jam mana pigi daaa?

      Delete
    4. Kelly gel Sialfool bawa sendiri, kemdian repot tak rela. Shafee buat hakim pening, bukti palsu separuh menjadi. 4 doktor kata tiada penetrasi, Shafee sengaja buat hakim tambah pening.

      Delete
    5. Bila peguam tak bela,Anuar, semua,peguam tu tak betul. Habis tu saps yg msin kongkek deg amoi dlm video tu

      Delete
  2. dia talian hayat umno selepas lobang bontot syaitanpol busuk tak basuh 3 hari

    ReplyDelete
  3. Lowyar bukan lowyer shafie itu. Lowyer cari makan dan cari publisiti.
    Peringatan:-
    Saya tidak berniat untuk manghasut atau merendahkan mertabad shafie sekadar kongsi minda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik kau tak ada niat, kalau tidak guni petai buat ulam diisi dgn taik kucing.

      Delete
  4. Weii..klo itu anwar salah..dah lama jatuh hukum..ini berbelas tahun pun tk habis2..si saiful pun dh kawin..saja bg kes tergantung..mcm main tarik tali..hahaaa..sampai anwar meninggal pun tk selesai..macai2 umno bersorak lah..kahkahkah..

    ReplyDelete
  5. EZAD lagi? Janganlah ikut macam Jamal Abdillah, Saleem dll yang memang kuat DADAH sejap seklian lama....

    ReplyDelete
  6. Itu shafee adalah lubang jubur alnajibutuhh

    ReplyDelete
  7. jenis mamak krala ni...
    duduk di mana pun dia akan becakap berputar2.. berbelit2... sampai ada yg gelap nampak mata dan gigi sahaja pun mengaku melayu walaupun tak boleh cakap melayu..
    Apa nama yg mai sempadan india dekat pakistan..sikit atas dengan tamil naidu..
    jadi kena beringat sikit dengan sepak terajang depa tu... silap2 boleh jatuh kain tinggal spenda.... sebab apa, ya.. kena putar dan kena cukur...
    ingat lagi ke raja mandaliar dan si kitol di Melaka dulu tu..

    ReplyDelete
  8. Awat la penyanyi..pelakon kita dok jadi lagu ni...
    sedih juga nasib depa ni... pengaruh mana yg dok bagi makan benda2 .macam ni...

    ReplyDelete