KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 22 November 2014

MOHON PBT BERKAITAN AMBIL TINDAKAN SEGERA .... JANGAN TUNGGU AZMIN "JOKOWI" ALI TERJAH BARU NAK MENGGELABAH!!!!



Lokasi Jalan Aman 1, Taman Emas, Dengkil, Selangor.

Longkang tersumbat menyebabkan air tidak dapat mengalir menjadikan ianya tempat pembiakan nyamuk dan lalat.

Penduduk setempat dah naik lenguh membuat aduan kepada Majlis Perbandaran Sepang, namun tindakan sekadar melepaskan batuk ditangga, suam-suam kuku dan ala-ala kadar sahaja.

Khabarnya sms kepada nombor 012-2052020 juga telah dihantar.

Harap-harap sangat pihak Majlis Perbandaran Sepang bertindak segera .. jangan tunggu Dato' MB Selangor turun padang terjah buat pembersihan sendirian nanti.

25 comments:

  1. Kat depan rumah emak azminjokovi bukan main laju tempat sampah jadi taman. Mintak2 longkang sumbat kat Dengkil ni pun gitu jugak.

    Jgn depan umah mak sndri aje laju tapi tempat rakyat marhaen tak gerak2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. JOM BACA QURAN

      Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani
      2.[6]
      Sesungguhnya orang-orang kafir (yang tidak akan beriman), sama sahaja kepada mereka: sama ada engkau beri amaran kepadanya atau engkau tidak beri amaran, mereka tidak akan beriman.
      2.[7]
      (Dengan sebab keingkaran mereka), Allah mematerikan atas hati mereka serta pendengaran mereka, dan pada penglihatan mereka ada penutupnya; dan bagi mereka pula disediakan azab seksa yang amat besar.

      Delete
    2. Al Quran dlm bahasa arab bai! Bukan bahasa Melayu!

      Delete
    3. TOLONG KIRAKAN JAWAPAN SOALAN MATEMATIK DARJAH 3 ANAK AKU NIH.....

      HARGA MINYAK DUNIA TERKINI 1 BARREL = $75.58 ATAU RM253.44.
      1 BARREL = 159 LITER

      SOALANNYA, BERAPAKAH HARGA MINYAK DUNIA YANG SEPATUTNYA DIBAYAR OLEH ORANG RAMAI JIKA MEREKA MEMBELI 1 LITER MINYAK? [5 MARKAH]

      A. RM 2.55
      B. RM 2.30
      C. RM 1.56
      D. RM 1.39

      JAWAPAN: ...................

      Delete
  2. Lalat membiak dlm air longkang ker..biar btl omakkau..mcm org x skolah la plk,tp ade hati nk berblog..ni la kalu dlm hti penuh dgn dendam..udah ler 2 omakkau..penyokong pr dh meluat dgn serangan terhdp MB..sikit2 Jokowi..ntah apa2 la..serangan omakkau pd MB bermakna omakkau serang PR..Ingatan ni bkn brmakna kami penyokong totok Azmin tp kami adalh penyokong PR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR pun dh lintang pukang nk sokong mcm mane wae ....

      Delete
    2. Biar la nk tunggang trblk pun,jnji x khianati rkyat..Tanah,pasir,bkit,hutan sume dh kener jual..xkn nk sokong bn lg kot..

      Delete
    3. Bukan bermakna nk sokong bn wae, dh x de tempat nk bergantung harapan...semuanye x boleh harap ...

      Delete
    4. Ikhlas cakap.. aku kesian sgt dekat Omakkau ni, bukan sebab dia Janda tak laku atau hampir takde maruah mengekor bontot Jantan di bencinya tu.. Cuma aku kesian sebab Omakkau semakin hilang arah nak berblog, dah ketandusan idea, semakin sempit otak nak terima kenyataan bahawa yg pilih Azmin tu Sultan Selangor.. Semakin hilang arah perjuangan dlm Politik PKR, MB yg di sanjung dah kena lempar taik, yg di Junjung bagai nak Rak itu lah laki bini yg melempar.. Gila gila aku Kesian sgt sgt kat anak2 dia sebab ada mak yg begini..

      Delete
  3. Omak kau betul ke alamat tu, Dengki ke Dengkil, Selangor....lain mcm je bunyi nye ...no hal punya bab cuci longkang azmin boleh turun..

    ReplyDelete
  4. he..he.. omakkau "advance" satu lagkah mendahului Azmin jokowi... tengok apa tindakan AJ nanti...

    Kajang selalu banjir apa citer ? Balun lah !

    ReplyDelete
  5. Jangan lupa ummat melayu perhimpunan ngo2 melayu demi islam dan rakyat malaysia....jumpa dan dengar amanat tun dr mahathir pemimpin terbaik anugerah allah utk rakyat malaysia dan dunia..jom hadir ramai ramai......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko gi le sorang2 ... amanat kantuik ...kihkihkih

      Delete
  6. Madey kuti pemimpin anugerah Allah?koh3.pembunuhan beramai-ramai kat memali nk sapu bwh karpet ke.hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat memali tu tanya adi awang bukan mati sohit...mati katok....adi cakap mana ada negara isle...negara kebajikan jer ade....

      Delete
  7. Salam Omakkau, oleh kerana MB baru ni jenis terjah krn bermatlamatkan Selangor Bersih. Maka saya mencadangkan Onakkau usaha buatkan satu blog khas utk buat aduan. Xde cerita lain melainkan aduan utk kebersihan dan kerosakkan sahaja. Saya harap jadi kenyataan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syabas Omak kau,walau pun itu hanya sendirin untuk Azmin tetapi akau harap kau cari lagi setiap longkang dalam Selangor ni,begitu juga setiap gerai yang ada lalat kau hebohkan dalam blog kau ni,jangan setakat ni saja.dan kami doakan kau juga akan dapat sebahagian dari pampsan yang Khaldi dapat baru- ni.

      Delete
  8. Setiap serangan Omak Kau kpd YAB Azmin ada upahnya weiii

    ReplyDelete
  9. Kita tgk nanti sama ada peliwat tuya akan mati syahid.hee

    ReplyDelete
  10. Kita tnk nanti sama ada peliwat tua kutuk akan mati syahid.hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon...11:11. Minta ampun kepada Allah swt semoga Allah swt mengampuni mu

      Delete
    2. jangan suruh dia minta ampun sebab dia sendiri yang menjemput dosa,mungkin peliwat yang difitnah tu mati syahid dan dia pula mati dalam keadaan kapir,tunggulah balasan kepada kau sekelurga.Fitnah lagi kepada orang.Tak percaya kau tunggu balasan atas doa keluarga orang yang tuduh tu.hati2 bila memndu atau berjalan kaki,kemungkinan kemalnagan akan menunggu kau.

      Delete
  11. Ramai kt atas tu dh nk mendaftarkn diri sebagai ahli neraka kerana mempunyai keberanian luar biasa dlm memandai mandai menentukan sendiri ketentuan Allah...ada yg mempunyai kelayakan yg cukup utk ahli neraka yg paling bwh sekali...jgn lh berani sangat selagi Allah memberi kesempatan utk bertaubat, taubat lh takut Allah hukum kau org di bumi ni terus...wasalam bg yg Islam...

    ReplyDelete
  12. Cai umnu cuma mintak ampun dgn mat monggol he.nanti hilang pula nikmat dari umnu.hee

    ReplyDelete
  13. Ayoyo geng A****g selalu terberak dan terkencing kat sini mgkn tak sempat balik berak dan kencing kat kawasan sendiri. Cuaca kat sini terlalu panas agaknya ! Apa2hal kali ni dah tak da gangguan seksual krn anda dah dpt kawal 'sex maniac' anda , terima kasih !

    ReplyDelete