Tuesday 25 November 2014

HIMPUNAN PERTAHAN AKTA HASUTAN YANG MENCIPTA SEJARAH KERANA MAMPU MENGHIMPUNKAN PARA MAKHLUK HALUS TERMASUK BUNIAN MENYOKONG PERJUANGAN MEREKA.



Himpunan Gabungan Rakyat Prihatin dan NGO di sini kelmarin kelihatan suram tanpa penyokong.

Hasil tinjauan dapati pada jam 3.30 petang mendapati hanya sebilangan kecil tidak sampai 10 orang penyokong hadir untuk mendengar ucapan pimpinan NGO.

Malahan yang duduk dipentas lebih ramai dari penonton.

Menjawab persoalan kehadiran penyokong yang hambar, Presiden  Gabungan Rakyat Prihatin, Roslan Ambri berkata, penyokong lebih bertumpu di Konvensyen Perpaduan Nasional yang diadakan di Dewan Muktamar Pusat Islam pada hari yang sama.

"Kita sasarkan hanya 1,000 (penyokong) hadir pada himpunan kali ini, tapi kebetulan tarikh himpunan bertindih dengan konvensyen tersebut.

"Kebanyakan penyokong kita sudah berada di sana, tidak mengapa mereka tidak hadir pada himpunan di ini, tetapi hadir ke sana, " katanya.

Himpunan kelmarin diadakan bagi menekankan kepentingan mempertahankan Akta Hasutan, kedaulatan agama, Raja dan negara serta penubuhan semula ISA.

Himpunan aman yang dianjurkan itu dijadual bermula pada jam 2 petang di Laman Astaka Tasik Titiwangsa.

Antara wakil NGO yang hadir turut serta termasuk Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida), NGO-NGO Islam dan NGO-NGO Melayu.

Hebat sungguh Himpunan ini kerana mampu menghimpunkan makhluk-makhluk halus termasuk bunian hadir turut serta.

Peliknya macam mana mereka boleh berucap depan khalayak kosong .. Dah macam orang gila isin cakap seorang diri.

Itu pun masih berlagak sombong mendabik dada kata sokongan rakyat kepada perjuangan mereka cukup hebat dan memberangsangkan.

7 comments:

  1. ha ha ha..hanya golongan bebal masih bersama umno..sedangkan yg lebih cerdik dgn hati terbuka terus tukarkan channel tv bila muka2 pembohong sebelum dan selepas PRU timbul..meluat sgt bila muka tu ada..x sori pun utk umno..meluatt sgt

    ReplyDelete
  2. Keadilan raya untuk semua....sekiranya sesiapa yg menentang keadilan raya hatta anwar...azizah..nurul...bard. ..rafizi dan sesiapa saja perlu disingkir dari parti keramat.ini.....masa untuk bertindak....

    ReplyDelete
  3. Sbb tak huloq duit.. sekurang dua kupang penuh lah sikit... dasar umno mengajar... sikit2 duit sikit2 duit... kadang tak sedaq ke diri yg di taboq tu duit amanah rakyaat

    ReplyDelete
  4. Golongan 47% inilah mencipta malapetaka buat seluruh rakyat dengan kita dipaksa berbenja mewah untuk
    1- minyak
    2- tol
    3- gst
    4- utiliti
    5- kenderaan
    6- pelajaran dll yg sepatutnya murah

    Masa kecik malas mengaji masa sekolah malas belajar...dah tua malas membaca...ada otak tak mau berfikir ada ternet surf lmn porno....tak ada duit tunggu brim....negara dah makin punah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan marah kat sorang bebal. Diorang tu bukan faham. Kalau faham mesti otak berfungsi. Tengoklah betina-betina yang duduk-duduk tu. Takde kerja ke? Atau takde laki ke? Atau takde rumah ke? Banyak benda lain yang patut dibuat. Eh eh aku marah buat ape. Mereka kan bebal!!

      Delete
  5. NGO tu semua lebih gila dari Raja Bomoh Sedunia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raja Bomoh tak gila. Dia cerdik. orang ada pangkat dan ada ijazah pun dikelentongnya. Berapa ramai orang ameno dikelentong.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...