KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 21 November 2014

SEORANG WANITA MAUT DILANGGAR KERANA TEGUR JANGAN BUANG SAMPAH DIKAWASAN RUMAHNYA.



Seorang wanita telah dilanggar hingga mati selepas satu pertengkaran dengan seorang pemandu kereta mengenai lambakan lebih sampah.

Seorang pemandu kereta, 53, terus berang dan mengamuk selepas Lee Seok Pheng, 47, dan suaminya, 57, menuduhnya membuang sampah berhampiran rumah mereka.

Kejadian itu berlaku di tempat letak kereta di blok apartmen di Lebuhraya Thean Teik, Georgetown, Pulau Pinang.

Pemandu didakwa cuba untuk merempuh Lee dan suaminya selepas pertengkaran sekitar 12:30 pagi Jumaat.

Lee jatuh ke tanah dan telah dilanggar manakala suaminya berjaya mengelak kereta berkenaan.

Pemandu cuba melarikan diri dari tempat kejadian tetapi telah berjaya dicekup oleh beberapa saksi ditempat kejadian.

Lee disahkan meninggal dunia jam 1:17 pagi tadi di Hospital Besar Pulau Pinang.

Ketua Polis Daerah George Town Asst Comm Mior Farid Alathrash dijadual akan mengadakan sidang akhbar mengenai perkara itu hari ini.

19 comments:

  1. Ketua Menteri Penang tak jaga kebajikan Rakyat. Jadi INI macam la. Nak suruh Nurul izzah perihatin. Kirim salam la. Balik2 sesi touch d dog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni tak habis2 dengan nurul izzah.mengapa jadi begini? mabuk ke gila.minum arak kot.pergi rehat dan tidur agar tidak langgar orang.

      Delete
  2. 50 tahun umno berkuasa memerintah malaysia.. jenayah makin menjadi2...

    ReplyDelete
  3. Semua salah pkr tukar mb Selangor.

    ReplyDelete
  4. “Jangan masa pilihan raya sahaja turun padang, lawat kawasan. Jaga tempat sendiri,

    ReplyDelete
  5. Pkr dn umno kn blood brothers apasal mau gaduh2...kn umno tu abang besar pkr kene hormatlh sikit, dh berpolitik pun 2 x 5 je tu lh asyik nk bergaduh je kut ...kihkihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org menang pun dia org gaduh, org kalah dia org gaduh, org mati pun dia org nk gaduh .... bodoh punya macai pkr a.k.a umno ni ...

      Delete
  6. Kerana mulut badan binasa..

    Sendiri makan pengat sendiri mau ingat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerana menjubo kote hancur binasa

      Delete
  7. Siapa agaknya si BODOH tu? Jgn2 specis LEMBU KONDO.

    ReplyDelete
  8. Penang pun nak naik ranking kot? Nak jugak no 1..

    ReplyDelete
  9. Ada kah dia berniat?

    ReplyDelete
  10. Ikut mahzab umno halal meliwat tuya.hee

    ReplyDelete
  11. Pemandu kereta tiada niat untuk melanggar mangsa jadi AG akan bagi keputusan tiada pertuduhan terhadap pemandu tersebut.
    Siasatan awal polis memdapati pemandu guna kereta auto. Dia nak masuk gear undur tapi trrmasuk gear drive tekan minyak dsn terlanggar mangsa menyebabkan mangsa cedera parah dan meninggal dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha..ha.. gear auto pulak dah...
      jadi gear auto pun kena haram juga kerana menyebabkan kematian...
      bukan nombor..cermin gelap..lampu hias sahaja yg membawa maut..
      mai kita pakat naik beca pulak..

      Delete
  12. Dey... ini punca tensyen la...
    duit yellek habis..barang mahal..kerja gaji ciput.. petrol mahal tak cukup dan tak boleh jalan kalau taruh rm10.00..
    itu cukai mau kena lagi...saman buang sampah sudah rm1000.00. mau bayar..
    haiyya... manyak pening ....
    ini kes sudah jadi tensyen punya pasal la.....

    ReplyDelete
  13. Gear auto tak berak selama 3hari- mungkin pengeluaran dimulut sahaja pada masa 3hari tu-

    ReplyDelete
  14. 4tahil, sila beri idea bagaimana pemandu itu boleh lepas dari didakwa. Dia tidak berniat nak langgar mangsa, tapi ada orang lain telah tukar saiz nombor plet keretanya. JPJ hanya mahu 5000 orang shj mati di jalan raya.

    ReplyDelete