Monday 6 July 2015

CERAMAH BERSAMA PRESIDEN PAS DI SHAH ALAM MEMBUKTIKAN AHLI-AHLI PAS TETAP SETIA BERSAMA-SAMA DENGAN PAS.


Gembar gembur oleh puak-puak kecewa dan rejek kononnya ahli PAS yang masih bersama-sama dan menyokong PAS dibawah kepimpinan Tuan Guru Dato' Seri Hj Abdul Hadi Awang selepas Muktamar PAS ke- 61 hanya tingggal 30% ternyata meleset.

Ceramah Tajuk Pimpinan Bersama Masyarakat dengan Tuan Guru Dato' Seri Hj Abdul Hadi Awang malam tadi di Padang Permainan Jalan 18/42, Seksyen 18 Shah Alam berhampiran dengan Masjid Nadhah ternyata ahli-ahli dan pendokong PAS tetap menyokong dan bersama-sama dengan kepimpinan PAS yang baru dipilih diketuai Tuan Guru Dato' Seri Hj Abdul Hadi Awang sendiri.


Sejarah telah membuktikan ... lagi kuat PAS diserang dan diasak lagi erat dan padu sokongan diberikan oleh para pendokongnya ... lagi kencang Presidennya di fitnah lagi teguh mereka mengepung dan mempertahankan Presidennya.

Ternyata PAS bukan semakin lemah seperti ditohmah tetapi sokongan semakin bertambah.

12 comments:

  1. khalid samad ada datang ke?

    ReplyDelete
  2. khalid samad tak dijemput...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khalid Samad tengah tunggu tuk usin ceroi

      Delete
  3. Dah jemput x nmpk kain rentang tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu iskandar samad..khalid samad dok rumah, anyam ketupat

      Delete
  4. lupakan sengketa, teruskan perjuangan

    ReplyDelete
  5. Orang lain kaya dengan duit...org melayu pas kats dengan ceramahm...banyakkan baca buku kurangkan ceramah.....ceramah kena goreng balik rumah....zzzzzz....zzzz...zzz.....pagi bangun tido otak zero balik.......zzzzzzz...zzzz..zzzaasss....melayu ooo melayu dng ceramah bodoh kena goreng berpisah tiada....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dap gila ni pagi buta dah bg komen

      Delete
    2. Hahaha....ini ceramah agama islam mengajar ertinya islam. Org ramai dtg bukan bermaksud sokong melayu tetapi menghormati islam. Pas melambangkan islam umno melambangkan melayu g18 pasma dll melambangkan satu malaysia satu keluarga ini beza fahaman antara mana2 party. Jadi melayu akan berpecah dgn fahaman masing2 sebab tu ada melayu sokong umno ada melayu sokong pas dan ada melayu sokong perpaduan sesama rakyat malaysia.

      Delete
  6. uiiiiiiii ramainya.

    klu mcm ni x bungkus juga umno x tau la...

    ReplyDelete
  7. Padang Permainan ni boleh muat kurang2 50ribu orang.ngeh3

    ReplyDelete
  8. Habis la lingkop UMNO/BN kali ni...habis la punah DAP/PKR....tertiaraplah G18 dalam longkang melihat kekuatan yang maha hebat di abad ini. Mahu ada setengah juta tu...penuh taman permainan kat situ sampai duduk bawah pokok...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...