Monday 10 November 2014

BEKAS KETUA POLIS NEGARA TAN SRI MOHD BAKRI HJ OMAR MENINGGAL DUNIA DI INSTITUT KANSER NEGARA, PUTRAJAYA.


Innalillah hiwainnalillah hirojiuun ....

Dengan penuh dukacita dimaklumkan bahawa Tan Sri Mohd Bakri Hj Omar , bekas KPN baru sahaja meninggal dunia di Institut Kanser Negara, Putrajaya sebentar tadi.

Jenazah akan di bawa balik kerumahnya di No: 10 Jalan Aman Perdana 5D/KU5 Aman Perdana, Bukit Raja, Klang Utara, Selangor Darul Ehsan.
Mohd Bakri dilahirkan pada 10 September 1948 di Manjung, Perak dan memulakan perkhidmatan sebagai Kadet Asisten Superintenden pada 1 Januari 1971.
  
Beliau dilantik menjadi Ketua Polis Negara pada 5 November 2003 sehingga Sept 2006, menggantikan Tan Sri Norian Mai.
   

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sasma dengan orang-orang yang beriman .. AL-FATIHAH.

3 comments:

  1. Semua yang hidup pasti mati.
    Alfatihah.

    ReplyDelete
  2. Biasolaa. Yang idup musti mati. Yang ingek cari boka yang leko enjoi sakan. Gagal SPM buleh ambik lagi, gagal soalan 'marobbuka" sansai badan. Waghih nangih saghi jo, ghoto dikumpo di enjoi warigh. Ado yang dapek ghumah, ado yang dapek keto, ado yang dapek tanah, ado yang dapek moto. Macam-macam ado. Sumo golak godang. Cam tula kito.Yang dicaghi macam nak gilo ghuponyo tak buleh dibawak poie. Timo kaseh.

    ReplyDelete
  3. Kullu nafsin za iqotul maut

    jangan susah kita yang masih idup inipun akan ke sana juga, tidak terlambat atawa tidak tercepat walau sesaat, segalanya sudah ada ketetapan masin masin, coma empunya diri saja tidak tahu bila saat itu kerana ianya berada dalam rahsia Allah

    Bagi orang yang beringat mereka akan berusaha mencari bekal
    Sebaik baik bekal untuk bertemu Allah ialah takwa
    MAKA BERTAKWALAH KITA KEPADA ALLAH, kerana itulah sebaik baik bekalan ke alam akhirat

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...