Wednesday 5 November 2014

KETUA WANITA KEADILAN DITEGUR PAKAI VEST BERLOGO PARTI DALAM DEWAN OLEH TIMBALAN SPEAKER DEWAN RAKYAT.



Timbalan Speaker Dewan Rakyat Datuk Ismail Said semalam menegur Anggota Parlimen Ampang Zuraidah Kamaruddin kerana memakai vest hitam mempunyai logo parti di persidangan dewan.

"Menurut peraturan mesyuarat Fasal 41 (F), anggota Dewan tidak boleh memakai pakaian yang mempunyai logo atau lambang parti," katanya sambil meminta Zuraidah menanggalkan vest tersebut.

Beliau membuat teguran itu ketika sesi penggulungan Rang Undang-Undang Perbekalan 2015 oleh Menteri Perusahaan Perladangan dan Komuniti, Datuk Amar Douglas Uggah Embas malam tadi.

Sebelum itu Menteri di Jabatan di Perdana Menteri Datuk Seri Shahidan Kassim bangun dan mencelah penggulungan tersebut serta meminta Timbalan Speaker membuat teguran tersebut jika Zuraidah telah membuat apa-apa kesalahan.

Zuraidah, Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR) kelihatan tersipu-sipu dalam jawapan balasnya setelah sedar akan kesilapannya itu.


TO ERR IS HUMAN .. TO FORGIVE DIVINE .. MELAKUKAN KESILAPAN ADALAH LUMRAH MANUSIA TETAPI MEMAAFKAN YANG MELAKUKAN KESILAPAN ITU PERBUATAN MULIA.

6 comments:

  1. UMNO KINI SELAMANYA5 November 2014 at 07:49

    Memafkan adalah semulia mulia perbuatan..namun ada beberapa kesilapan yg sukar dimafkan...dosa kepada ibu bapa..kadang2 dalam komen dlm blog ni ada pengikut yg hantar komen jorok "kelentit mak hang la"...alangkah mulia ibu yg melahirkan kita anon2 semua sehingga dlm proses bersalin itu sekiranya seorang ibu meninggal maka matinya adalah syahid di sisi Allah swt.tapi ada yg tergamak tulis mcm tu...apaun kemarahan dlm mempertahankn pendirian parti masing2 ibu2 kita jangan kita hinakan mgkin ada antara anon2 semua yg ibunya dh pergi buat selamanya.

    ReplyDelete
  2. Support omak kau. Jadilah orang berakhlak. Aku suka kutuk Anuar tapi takder la aku maki hamun Mak ayah orang

    Berbalik kpd Zuraida. Klip klap
    Kah kah kah

    Boy Ulu Yam
    Reformist Tulin

    ReplyDelete
  3. Kalau bercakap mcm tak pernah buat salah semua orang je yang salah , bila kena kat diri sendiri , sendiri fikirlah ,dewan maafkan sajalah

    ReplyDelete
  4. Betina ni sekor,aye putus haid,mangok tak habis2 tu baru 2 penggal jd yb dah pandai ludah kahak hijau..
    Baka mari mmana sapa kat tnh melayu...habis punah ranah kalu ada sekor menate hati busuk ni

    ReplyDelete
  5. Aku suka Maki.. especially pada Zuraidah harahjaddAH Babi, pukimak dia dia

    WOOOOI Zuraidah Celaka, Kau Memalukan Orang Ampang, Pukimak Sial punya YB..

    Menyesalnya aku pangkah kau Babi Pukimak Sial.

    ReplyDelete
  6. macam ni punya orang...huh..
    bagi free pun tak mahu..
    dia cakap banyak busuk......
    dia punya hati wooo..macam bangkai..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...