KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 12 November 2014

MOHON KETUA PENGARAH JPJ BERTINDAK DEMI MENYELAMATKAN NYAWA MENTERI DAN TIMBALAN MENTERI INI KERANA NOMBOR PLAT TIDAK IKUT UKURAN.


Kalau diikutkan alasan yang diberikan oleh Ketua Pengarah JPJ mengapa operasi cermin gelap dan no plat tidak ikut ukuran dijalankan ialah untuk menurunkan kadar kematian di jalanraya dan juga mengurangkan kemalangan diatas jalan raya.

Dengan itu rakyat mendesak keras Ketua Pengarah JPJ yang amat dikagumi dalam sejarah negara ini agar bertindak segera keatas menteri dan timalan menteri yang memiliki kereta rasmi ini demi menyelamatkan nyawa mereka mati sia-sia disebabkan nombor plat kereta rasmi mereka tidak ikut ukuran yang dibenarkan.

Selamatkan nyawa Menteri dan Timbalan Menteri yang memiliki kereta rasmi nombor plat tidak ikut ukuran.

13 comments:

  1. Apalah Omakau, biarlah menteri tu mampus aksiden baru boleh ada PRK. Kami macai Umno bolehlah rembat duit masa kempen.


    Unknown

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menteri umno haramjadah bangkai babi.

      Delete
  2. INGATKAN NUAR DAN PKR NAK BANTU DIA, RUPA-RUPANYA......

    12 November 2014.
    KUALA LUMPUR: Pemuda PAS Malaysia bersedia mencari dana bagi membantu Fahmi Zainol jika Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) bertindak menamatkan tajaan terhadap aktivis mahasiswa Universiti Malaysia itu.

    Komitmen itu dizahirkan ketuanya Suhaizan Kaiat hari ini.

    "Jika JPA tarik biasiswa Fahmi, Pemuda PAS Malaysia akan buat kutipan derma seluruh negara untuk bantu Fahmi," tulisnya di Facebook.

    Beliau berkata demikian sebagai mengulas laporan portal Malaysiakini bahawa Fahmi yang juga Presiden Persatuan Mahasiswa Universiti Malaya (PMUM), berdepan resiko hilang tajaan pendidikan daripada JPA ekoran menganjurkan pidato Datuk Seri Anwar Ibrahim di Universiti Malaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari pengalman 1998 tunggu lama lama..... la penolongan al jub. Dah jangan lupa bawa KY jeli sama sama untuk self defen.

      Delete
  3. Kutip derma la sampai kiamat...bodoh piang betul puak khawarij ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg ko busuk hati sngt apasal, dia org amik duit bapakkk ko ke ....ko tu bodoh berpiang piang....hihihi

      Delete
    2. Anon 17:04
      Kalau nak tahu perangai iblis bila berhujah, rujuklah tulisan dia tu.

      Delete
    3. Kau ingat takde syarat ke dlm memungut derma..budak tu tidak berhak dlm golongan yg wajib didermakan..ambik tau bab derma maka kau taulah apa maksud aku..selama ni puak khawarij tu menyeleweng ...sampai mat sabu pun dipungut derma untuk dia.. puak ni nak jadi badan kebajikan ke nak jadi pemerintah..?..dan setiap sen yg dipungut srbagai derma akan disoal kelak..secara mudah hukum derma ..wajib dinyatakan dengan jelas dan khusus apa tujuannya kutipan derma..bukan dengan membelit pada ungkapan " derma pada jln Allah swt"..itu secara umum..bukan khusus..selama ni dah berapa juta puak khawarij tu memerah duit para pengikutnya..setiap kali ceramah kutip derma ...bila ditanya derma pada jln Allahswt..jawaplah besok kat akhirat..dan setiap derma yg dikutip atas tujuan yg baik itulah yg dimaksudkan "derma pada jln Allahswt".. berhentilah jadi pemungut derma..kalau benar nak jadi pemerintah..paling tak masuk akal ..nak buat jln raya pun nak mintak derma..cukuplah menyeleweng dlm bab derma...

      Delete
  4. Kekuatan umno = pungkok epal

    ReplyDelete
  5. Betul bro. Parti HamPas memang tak ada kerja lain,asyik nak minta derma. Kesian betul ,dahla majoriti penyokong Pas terdiri dari orang miskin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar tu, bukannya mcm Umno yg merompak terang-terangan.

      Delete
  6. ROSMAH MANSOR JKK12 November 2014 at 21:41

    Kau orang miskin mana mampu derma... korang kan layak terima brim... kira miskin lah... kah kah kah

    ReplyDelete
  7. Salam,
    Kalau no plate boleh akibatkan kemalangan maka pihak berkuasa juga boleh dalam bahaya sebab pakai name tax yg tak ikut ukuran sebab tak jelas.patut ikut ukuran plate yg lebih besar sebab mata pihak berkuasa kabur rabun jauh dan dekat. Kenapa bodoh sgt malah alasan tahap tadika boleh jaga keselamatan negara memang masalah besar buat malaysia ada pihak berkuasa begini bodoh dan bangang.

    ReplyDelete