KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 16 November 2014

PADAN MUKA!!! .. TGNA KATA DAP BODOH PAKSA TGHA HADIR MESYUARAT MAJLIS PIMPINAN PAKATAN RAKYAT.



KOTA BHARU: Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat membidas tindakan pemimpin DAP yang mempersoalkan kegagalan Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang hadir ke mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat.

Beliau berkata perkara berkenaan sepatutnya tidak dipersoalkan kerana Abdul Hadi mempunyai alasan tersendiri tidak dapat berbuat demikian.

"Dia (Abdul Hadi) tidak datang mesyuarat disebabkan malas atau uzur? dia uzur. Kenapa paksa orang uzur hadir mesyuarat.

"Kerja 'orang bodoh' ini (mempersoalkan ketidakhadiran Hadi)," katanya kepada pemberita ketika ditemui di rumahnya di Pulau Melaka di sini, hari ini.

Sebelum ini, Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP meluluskan resolusi bagi mendesak Abdul Hadi hadir ke mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat.

Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata Abdul Hadi perlu hadir bagi memastikan Pakatan Rakyat, gabungan Parti Keadilan Rakyat (PKR), DAP serta PAS, berdaya maju dan mendapat keyakinan pengundi.

Guan Eng secara terbuka turut menggesa Abdul Hadi hadir dalam mesyuarat berkenaan selepas beberapa bulan Presiden Pas itu gagal berbuat demikian.

65 comments:

  1. "Dia (Abdul Hadi) tidak datang mesyuarat disebabkan malas atau uzur? dia uzur. Kenapa paksa orang uzur hadir mesyuarat." Memanglah org uzur tak leh paksa utk hadir mesyuarat. Sepatutnya org uzur tak sesuai pegang jawatan klau tak mampu nak memikulnya. Banyak lagi yg berkebolehan dan sihat walafiat yg boleh mengantikan tempat Hadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang uzur ke, orang kena penjara ke, boleh dimaafkan kerana tak dapat hadir mesyuarat. Bila kembali sihat atau dah keluar penjara, boleh pikul tanggungjawab semula. Jgn maraaaa haaaa.

      Delete
    2. Biasa la... Kita tak selalu sihat...kdg2 uzur... Puak2 kapir akan slalu akan cari kesalahan org islam selagi kita tidk ikut telunjuk diorang....lepas ni anon diatas, kalau uzur berenti la keje... Ramai lg org sihat nak keje...jgn ikut sgt telunjuk kapir jahanam ti

      Delete
    3. Alhamdulillah...hanya ulama akan memahami ulama.... Puak kapir akan terus menentang islam sedaya mampu mereka...harap Tuan Guru HH istiqamah dlm perjuangan

      Delete
    4. Kalau tak mahu bersekongkol dgn DAP yg dikatakan kafir dan PKR yg tak berapa islamik, kenapa PAS memutuskan untuk kekal dlm PR? Keluarlah dari PR, kalau tak mahu bersepakat hasil mesyuarat PR tunggu buat apa lagi!!! Syuh...syuh...syuh.....

      Delete
    5. Ish ish ish. Ni lah demokrasi. Mana boleh paksa orang.

      Delete
  2. apa nik aziz dah buta ke?

    nik aziz hanya nampak dap bodoh..
    tetapi,,,nik aziz buta ke tak nampak hadi buat FITNAH tu?

    bukan ke buat FITNAH tu lg bodoh drp sgl kebodohan!?
    dah brp kali hadi buat FITNAH???
    adakah nik aziz juga dah buta bodoh trhadap FITNAH!??

    dah le buat FITNAH,,kaki belit u-turn, kini PONTENG lak tu..accomplished!

    inilah jd nya apb morsyidoll seNAKHODA dgn kaki FITNAH!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni sekor lagi celaka jahanam... Ko ikut la telunjuk kapir tu bahalol.. Atau mungkin ko ni puak kapir tu?

      Delete
    2. Kalau tak mahu bersekongkol dgn DAP yg dikatakan kafir dan PKR yg tak berapa islamik, kenapa PAS memutuskan untuk kekal dlm PR? Keluarlah dari PR, kalau tak mahu bersepakat hasil mesyuarat PR tunggu buat apa lagi!!! Syuh...syuh...syuh.....

      Delete
    3. Ai sedap nya kaki komen berbicara rugi kamu di beri fikiran yg sihat tapi boleh fikir....

      Delete
    4. Ai sedap nya kaki komen berbicara rugi kamu di beri fikiran yg sihat tapi boleh fikir....

      Delete
    5. kebodohan manusia ini memang tak ada batas. Hadi ini kaki fitnah dan pengkhianat. ALLAH suruh kita mempertahankan keadilan dan kebenaran, tak suruh kita mempertahankan kaki fitnah dan pengkhianat.

      Delete
  3. Sikap hj hadi ni menyebabkan aku semakin muak dgn pas. Menang tak seberapa tapi dah mula berlagak. Orang umno kg aku dah mula guna isu ni utk modal pilihanraya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus la...lagi baik sokong umno drpd dap jahanam...

      Delete
    2. Kalau tak mahu bersekongkol dgn DAP yg dikatakan kafir dan PKR yg tak berapa islamik, kenapa PAS memutuskan untuk kekal dlm PR? Keluarlah dari PR, kalau tak mahu bersepakat hasil mesyuarat PR tunggu buat apa lagi!!! Syuh...syuh...syuh.....

      Delete
  4. Hairan betul aku sebab korang ni sayang sangat daPIGS dan benci sangat kat PAS. Memang betullah engkorang org2 sekular PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa salahnya org2 sekular...boleh terang sikit? Awak mati kelaparan ke atau negara akan bankrap ke? Awak akan ke neraka ke ?

      Delete
    2. Apalah anon 22:12, tak faham bahasa baca artikel. Kami marahkan Hadi pil kuda serta geng UG bukannya PAS. Mereka itulah membawa baru busuk ke dlm PAS.

      Delete
  5. Itulah bahananya bekerjasama dengan orang kapir dan munafik. Sepatutnya Islam perintah bukan kena perintah.

    ReplyDelete
  6. Adakah TGNA juga ingin terpalit sama dgn kebusukan yg dibawa oleh TGHH?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jahanam betul la geng DAP.. Ramai betul baca blog omakau

      Delete
    2. Kalau tak mahu bersekongkol dgn DAP yg dikatakan kafir dan PKR yg tak berapa islamik, kenapa PAS memutuskan untuk kekal dlm PR? Keluarlah dari PR, kalau tak mahu bersepakat hasil mesyuarat PR tunggu buat apa lagi!!! Syuh...syuh...syuh.....

      Delete
    3. TNNA dan TGHA tidak mau tarpalit dengan taik dapig laknatullah yg berkeras tidak mau hukum hudud dilaksanakan.

      Delete
  7. Islam nak perintah ... mestilah cerdik dan pandai.
    Cerdik dan pandai yang macam mana ... adakah dengan menuduh kafir dan munafikun sudah menjadikan kita lebih pandai ...
    Yang dok buat fitnah tu orang kafir mcm Lim Guan Engkah?????
    Apa salahnya DAP mendesak TGHH menghadiri mesyuarat? Bukankah Islam menganjurkan mesyuarat dalam menyelesai perbezaaan dan mengurus persamaan dengan secara bersemuka???
    Aku suka akan "kenyataan" TGNA sebab ada makna tersirat. Adakah BODOH tu dituju kepada DAP atau sebaliknya? Bodoh jika memaksa orang uzur menghadiri mesyuarat. TAPI sedarkah kita bahawa yang tidak menghadiri mesyuarat tu uzur atau tidak? Kalau tidak uzur, maka BODOH itu sudah dituju kepada orang yang tidak uzur dan tidak menghadiri mesyuarat.
    Entahlah. Yang baik datang daripada Allah swt. Berbuat sesuatu biarlah dengan menggunakan akal yang waras. Bukankah semua kafir jahat dan sudah tentu bukan semua orang Islam tu baik? Lihat saja pada komen-komen di atas, maka sedarlah akan ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian. Komen separuh masak. Kalau kurang arif lebih baik diam.

      Delete
    2. Nama anti fitnah...tapi komen penuh dgn fitnah...LGE yg anti hudud jugak di belanya...waras ke kamu ni...

      Delete
    3. 23.17 setuju dgn pendapat anda...
      Kekuatan umno = pungkok epal

      Delete
  8. Kalau dah uzur tu.. undur saja ler..bagi pada yang sihat habis cerita..

    ReplyDelete
  9. Dap ni...sampaikan kutbah jumaat yg tiada kaitan dgn tokong pun dia kritik...masih lg ramai melayu islam bangga dgn dap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak mahu bersekongkol dgn DAP yg dikatakan kafir dan PKR yg tak berapa islamik, kenapa PAS memutuskan untuk kekal dlm PR? Keluarlah dari PR, kalau tak mahu bersepakat hasil mesyuarat PR tunggu buat apa lagi!!! Syuh...syuh...syuh.....

      Delete
  10. Kalau dah tua..
    tak larat nak kerja...selalu sakit...ponteng tugas aja ..
    letak jawatan aja lah...
    bagi jaeatan tu kat orang muda yg cerdas...bertenaga dan punya idea semasa.
    Jgn rasa diri tu suatu masa dulu dipuja maka jawatan president jadi hak milik. Nak tongkah langit sampai mati ka..? Idea dak ketin aku lihat tghh ni
    macam yaserr arafat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. walau pun dah tua tapi tak pernah buat kerja jubo menjubo mcm ketum tua tak sedar diri kesayangan kau tu.heee

      Delete
    2. 00:41 kamu telah membuat tuduhan tanpa ada kesaksian dan juga bukti, kamu bukan islam barangkali sbb tidak takut membuat dosa. Habis pahala amalan kamu kerana buat fitnah, serta terhutang 80 sebatan pula.

      Delete
  11. Tghh mana ada telor nak istihar diri tu mmg nak ber UG dgn umnongok tu. Takut penyokong lari. Sbb tu senyap2 beliau nak ber UG dgn umnongok.
    ada berani ka wahai Tghh?

    ReplyDelete
  12. Bodoh betul geng2 anti-ulamak ni. Kebodohan disebabkan Allah dah gelapkan hati masing2 kerana tidak berilmu, bercakap kotor sesuka hati dan suka mengikut hawa nafsu. Adakah seseorang pekerja yang sakit atau uzur itu semestinya mesti berhenti kerja??? Nanti bila dah sihat sambung kerja semula la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzur apa ke jadahnye kalau pergi ke London boleh pula. Kalau benar uzur sekalipun, dia tiada lesen untuk memfitnah pil kuda sampai kena saman 2j. Ulama jenis apa yg tanpa prinsip jaja fitnah?

      Delete
    2. bhai, lu kena bsangka baik. mungkin hadi monteng sidang parlimen utk ke longdong sbb nak berubat.

      Delete
    3. PKR n daPIGS perasan kuat. Tak sedar dulu kitorang undi korang berdua sebab PAS ada bersama. PAS boleh bawa inspirasi ISLAM kedalam PR. Kalau macam ni gayenye pergi jahannam le PKR and especially daPIGS. Aku agak2 ustaz badrol amin ( satu2nya ustaz dalam hieraki PKR) dulu pun yang sabotaj pun geng2 kepala sekular ngok dalam PKR dan daPIGS.

      Delete
    4. Kalau tak mahu bersekongkol dgn DAP yg dikatakan kafir dan PKR yg tak berapa islamik, kenapa PAS memutuskan untuk kekal dlm PR? Keluarlah dari PR, kalau tak mahu bersepakat hasil mesyuarat PR tunggu buat apa lagi!!! Syuh...syuh...syuh.....

      Delete
  13. Sudah BEBERAPA BULAN tidak hadir.

    Itu PEMALAS namanya sampai beberapa bulan sakit.

    Kalau sakit letak jawatan.

    Kenapa dalam Pas dah takda orang cerdik ke yang boleh jadi Presideng....?

    Bila orang dsh buat keputusan tak setuju, tapi bila time mesyuarat poteng.

    Jadi yang menuduh tu yang BODOH sebenarnya.

    ReplyDelete
  14. Pendokong pas berdiri teguh bersama tg hadi awang dlm semua hal. Pas dan tg hadi terbaik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah berasa hebat keluar saja dari PR habis cerita.

      Pas baik, tapi ysng buat jahanam geng Ug ni.

      Harap kan serban je besar tspi tsk pandai berpolitik.

      Delete
  15. Cari lah jln terbaik....klu dh selalu uzur bg kt org lain yg sihat plak pegang jawatan...yg sedihnya knapa x boleh wakilkan org lain utk hadir mesyuarat tersebut...klu kita x ada sifat riak sombong kejadian ni x akan berlaku...pegang jawatan adalah "amanah" dan jgn jadikn penghujung umur kita... kita banyakkan soalan dr Allah dihari akhirat nnti...

    ReplyDelete
  16. Pas gombak menyokong penuh kepimpinan ulama yg di ketuai ust hadi. Org luar yg bkn ahli pas jgn nk sebuk urusan pas terutama dap parti non muslim yg berlainan sama sekali perjuangan dan idologinya. Ust hadi diiktiraf dunia islam dgn melantiknya sebagai timbalan kesatuan islam sedunia bersama dr qardawi. Tg hadi tidak perlu layan sampah2 islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi dia menyusahkan orang la Dol.

      Kalau sakit letak jawatang la Dol.

      Keluar kamu dari PR jalan terbaik.

      Delete
    2. Kalau tak mahu bersekongkol dgn DAP yg dikatakan kafir dan PKR yg tak berapa islamik, kenapa PAS memutuskan untuk kekal dlm PR? Keluarlah dari PR, kalau tak mahu bersepakat hasil mesyuarat PR tunggu buat apa lagi!!! Syuh...syuh...syuh.....

      Delete
  17. Kenapa Karpal Singh yang cacat tidak pernah diminta letak jawatan.?
    Mengapa yang cacat otak tidaj disuroh letak jawatan dalam DAP?
    Memang benar tudohan tghh dalam isu pil kuda. Pegi lah tanya mat gian rata rata mereka sokong pkr.
    Ramai papok yang suka anwar.
    Apa lagi kau orang nak didedahkan.

    ReplyDelete
  18. Kenapa Isu Kehadiran Mesyuarat TGHH dibangkitkan.

    1. Smuanya berpunca dari Langkah Kajang yg dicadangkan oleh Rafizi dan Saifudin. Langkah ini sumbang dan menyusahkan banyak pihak semata-mata hendak meletakkan Wan Azizah sebagai Menteri Besar.

    2. Tujuannya utk memudahkan penggunaan dana Selangor yg RM3billion itu sbb dibawah TSKI tidak ada peluang dan ruang. PR Sarawak pun dah dekat.

    3. Tapi TSKI yg dikatakan tidak amanah, tiada integriti dlm penyelesaian isu air, Kidex dan bible, akhirnya dilihat bukanlah seperti yg didakwa. MB sekarang bersetuju dan meneruskan usaha TSKI dgn jayanya.

    4. TSKI ada mengunjungi TGHH dan TGNA pada 2 Syawal lalu di Kota Bharu. Antara isinya ialah menyatakan terima kasih kerana menyokong TSKI. Sebenarnya kunjungan itu pun atas nasihat Tuanku Sultan. Dan TSKI juga menyampaikan mesej istana agar TGHH mengadap Baginda pada 4 Syawal.

    5. Pejabat TSKI uruskan segalanya dan TGHH datang mengadap. Tuanku memanggil TGHH "tok guru". Cerita ini tersebar dgn pantas dan menggembirakan orang Pas.

    6. Dalam masa yg sama Wan Azizah melalui Anwar mohon mengadap Tuanku, namun tidak diperkenan atas apa jua alasan dan ia sangat menyakitkan buat Anwar.

    7. Dalam masa yg sama arahan istana agar menghantar lebih dari dua nama sebelum 3 September dipenuhi oleh Pas tapi tidak oleh PKR dan Dap. Nama2 itu boleh sahaja dari parti yg sama atau parti komponen Pakatan. Boleh juga dihantar dalam satu surat atau beberapa pucuk surat asalkan sebelum 3 September.

    8. Tuanku murka dgn PKR dan DAP yg gagal mematuhi arahan mudah. PKR dan DAP manghantar satu nama sahaja. Dalam bahasa mudah PKR dan DAP gagal ujian Bahasa Malaysia. Lim Guan Eng cepat2 memohon maaf terhadap istana. Diikuti Anwar selang beberapa hari.

    8. PAS telah dapat menghidu mood Tuanku kerana punya hubungan yg baik dengan istana. Dan orang yg rapat dgn istana sendiri pada masa itu ialah TGHH.

    9. Dengan bergayanya PAS mengharungi krisis ini telah menyakitkan hati Anwar dan Lim Guan Eng. Ini memalukan Lin Guan Eng dan Anwar. Kedua2nya orang besar dalam parti masing2. Keduanya berkeras dgn pendirian masing2. Sedangkan TGHH telah dulu tahu bahawa istana tidak berkenan dgn Wan Azizah.

    10. Cadangan Anwar dan Lim Guan Eng dipaksa dlm beberapa siri mesyuarat Pakatan. TGHH tidak selesa dgn calon itu sebab maklumat awal istana.

    12. Maka terbongkarlah, sebenarnya TGHH betul dalam tindakannya apabila Tuanku berkenan dengan selain Wan Azizah. Langkah Kajang gagal. Dan harganya bukan sedikit.

    13. Seseorang perlu disalahkan. Maka Anwar dan Lim Guan Eng pun mencari kambing hitam. Lalu dikatakan TGHH tak hadir mesyuarat.

    14. Lim Guan Eng yg memulakan serangan. Ini penting bagi menutup malu dia yang mengarahkan Adun2 DAP menyerang Kidex habis-habisan.

    15. Isu kehadiran TGHH juga nak menutup isu 3 Adun PKR dan 2 Adun DAP yang membatalkan SD menyokong Wan Azizah dan berpaling ke Azmin. Siapa mereka berlima kenapa tidak diambil tindakan macam tindakan keatas TSKI?

    16. Siapa 3 Adun PKR dan 2 Adun DAP itu? Tanpa SD tu Istana tidak akan pilih Azmin. Apa pula habuan 5 Adun itu. Ada yang dilantik Exco dan ada yg mendapat habuan jawatan lain dlm GLC.

    17. Itulah puncanya. Lim Guan Eng dan Anwar telah tewas oleh kerana keangkuan mereka wpun telah memohon maaf dengan istana, masih berdendam dengan TGHH. Dendam itu sekarang sedang dibalas. UMNO perati je sekarang kerana ada orang main peranannya.

    Wan Sukri Harun
    Pembantu Pejabat
    Mantan Menteri Besar Selangor

    ReplyDelete
  19. Biar lah TGHH tak cerdik. Tapi TGHH tidak menjual maruah kepada Cina DAP.
    Biarlah TGHH tak pandai berpolitik tapi TGHH,tidan menjadi penjilat DAP.
    TGHH klue klek ( ini mesti orang kelantan geng anwarinas) tapi klue klek untok menjaga maruah islam.
    Pas tidak akan mwnyokong pemimpin yang akan di xucok hidong oleh cina DAP.
    Dan kepada anwarinas dalam PAS ,yang kini sedang beeaembunyi dan mengguna tenteranya sisini ingat:
    KAMI SUDAH KENAL SIAPA KAMU.DAN TUNGGULAH MUKTAMAR NANTI. SEBELUM KAMU JATUHKAN TGHH.KAMU SENDIRI YANG AKAN PAS SEMBELIH.
    KAMI RELA KEHILANGAN AHLI YANG MUNAFIK. DIDEPAN SOKONG TGHH ,TAPI DIBELAKANG,BILA BERSAMA DAP DAN ANWAR ,KAMU KUTOK TGHH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak mahu bersekongkol dgn DAP yg dikatakan kafir dan PKR yg tak berapa islamik, kenapa PAS memutuskan untuk kekal dlm PR? Keluarlah dari PR, kalau tak mahu bersepakat hasil mesyuarat PR tunggu buat apa lagi!!! Syuh...syuh...syuh.....

      Delete
  20. Komen yg berkisar guna kepala lutut aje buat apa...pokoknya adakah mesyuarat atau pun perbincangan itu penting ke atau tidak dalam apa2 pertubuhan...kalau rasa x penting pas pun jangan buat mesyuarat lepas ni...sidang parlimen dan sidang Dun pun x penting...yang penting nya apa?...kita pakat2 jaga ank menantu kita ah lah..

    ReplyDelete
  21. Dapat dosa kering je lh kau org ... tah ape2 yg dikomen merapu x tentu pasal, nmpak ramai yg mengidap penyakit hati tahap kronik, dengki, khianat, dendam, jiwa kacau dn paling ketara x takut langsung kpd Allah, main sedap mulut je. Nk kata ahli politik yg berjawatan x jugak hnya macai2 yg lebih sudu dr kuah ...insaflh jgn smpai dh x kisah nk buat dosa hnya sbb nk puaskn hati ...pesanan kpd yg Islam, yg kapir dh tentu kapir ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak mahu bersekongkol dgn DAP yg dikatakan kafir dan PKR yg tak berapa islamik, kenapa PAS memutuskan untuk kekal dlm PR? Keluarlah dari PR, kalau tak mahu bersepakat hasil mesyuarat PR tunggu buat apa lagi!!! Syuh...syuh...syuh.....

      Delete
    2. Aku sentiasa berdoa agar pas keluar cepat dr pr, ko ni ingat pas nk keluar pkr mudah mcm org nk salin baju, sabar sikit, sebenarnye aku pun x sabar nk tunggu pas keluar dr pr sbb x nk bersekongkol dgn org2 yg anti Islam, mula2 je baik utk mendapat tempat dh dapat baru nampak tembelang masing2, ini lh dap dn pkr termasuk lh macai2 x berotak mcm ko, geli geleman aku terpalit dgn org mcm ko yg berakhlak busuk dn x takut kpd Allah atau ko ni bukan Islam agaknye ..syuh...syuh...syuh..

      Delete
    3. Molek benar jika PAS keluar PR dan bersekongkol dgn Umno serta 13 parti komponen yg semuanya bukan pejuang Islam tulen pun. Lagi cepat berambus lagi baik. Boleh join mereka buat fitnah dan rasuah. Syuh!!! Syuh!!! Syuh!!!

      Delete
  22. Gerakan sumbang Langkah Kajang sebenarnya adalah suatu rahmat yang besar kepada seluruh umat islam Malaysia amnya dan kepada parti PAS khususnya. Ini adalah kerana kerana langkah sumbang inilah musuh dalam selimut, musuh di luar selimut dapat dikenal pasti dengan mudahnya. Tak perlu pening2 kepala nak buat muslihat supaya musuh2 ini menonjolkan diri serta nawaitu sumbang mereka, semuanya telah terdedah seterang terangnya di depan mata kita semua. Yang kafir anti Islam dan yang Islam yang anti Islam sudah pun diketahui umum. Alhamdulillah semuanya telah didedahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lh yg sedang difikirkan oleh TGHA utk mencari jalan keluar dlm permasalahan ini, semoga Allah mempermudahkn segala urusan TGHA .... insyaAllah

      Delete
  23. kena paham permainan politik PKR pekung ni. diorang nak sekularkan PAS. Semoga ALLAH melindungi kite semua.

    ReplyDelete
  24. Ni apa lagi parti PAS ni? dahla parti U-turn- apa lagi mereka mau-

    ReplyDelete
  25. Pas u turn kerana tidak mahu melakukan kejahatan terhadap khalid ibrahim seperti pkr,pas mengambil kira dosa pahala kerana pas adalah parti dan gerakan islam yg dipimpin ulamak bukan dipimpin peliwat,pkr parti sekular mcm umno dap jugakjugak mana ada dosa pahala dlm perjuangan pkr?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak mahu bersekongkol dgn DAP yg dikatakan kafir dan PKR yg tak berapa islamik, kenapa PAS memutuskan untuk kekal dlm PR? Keluarlah dari PR, kalau tak mahu bersepakat hasil mesyuarat PR tunggu buat apa lagi!!! Syuh...syuh...syuh.....

      Delete
    2. 19:37 ko ni anjing pkr rupanye patut lh kuat menyalak ...pergi bg tau bos2 pkr dan dap kau suruh dia org pergi JAHANAM ye, ko ni anjing pandai kan...syuh...syuh...syuh ...go doggy

      Delete
    3. Nampaknya pejuang2 umngok berabis tenaga membela geng ug kaki u turn ni.tahniah la pembela islam tp kaki mencarut.harap pas x jd parti yg ikt semangat syiah.

      Delete
  26. 20:02 kamu sendiri yg kata kat atas tu PAS adalah parti dan gerakan Islam, jadi tunggu apa lagi dlm PR? Sendiri pergi berambuslah!!! Dasar kluk klek kluk klek sama mcm ulama pil kuda idola kamu tu. Syuh!!! Syuh!!! Syuh!!!

    ReplyDelete