Monday 17 November 2014

EDISI MACAM-MACAM ADA ... DUA KERETA MEMILIKI NO PLAT PENDAFTARAN YANG SAMA MENJADI KECUH BILA BERTEMU MUKA DI JALANRAYA???



Dua Kereta berbeza ...Bertemu dijalanraya.. Pemandunya terpingga-pingga.. Kerana Nombor platnya sama .. Tekedu lidah dari berkata ... Polis di panggil untuk siasat puncanya .. Yang pasti ada yang tidak kena...Menunjukkan Malaysia macam-macam ada .. Negara yang dikatakan Shahidan Kassim adalah diurus yang paling baik di dunia.

12 comments:

  1. Macam spendar Sayfool la pulak ada 2 serupa.

    1 ada dna lagi 1 tiada dna.

    ReplyDelete
  2. Kalo RM RM..jadi TUHAN..dan masuk POKET..tiap bulan dari TAIKUN....

    ReplyDelete
  3. Cerita tentang YAB Azmin takde ke hari ni wahai Omak Kau......?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cirita Azmin banyak kat blog blog pro BN/Umnogok. Tolong pi rayau rayau kat sana dan kasi komen dan bantal habis habis.......

      Delete
  4. Kalau dua-dua ada geran salah satu mesti gunakan dokumen palsu selalunya 'kereta panas' ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanya JPJ mcm mana roadtax boleh keluar atas dua kerèta plat no sama dlam tempoh masa yg sudah pasti bertindih. Operasi dalaman JPJ pun kena buat juga, jgn asyik bertindak di jalaraya saja. Nampak org awam je yg salah.

      Delete
  5. Betul ke?..no yang satu lagi tu macam dah edit jer..

    ReplyDelete
  6. Kenapa Omakkau ni asyik focus pd Selangor jerrrr...x tringin ker nk jeguk2 Kedah ni... Dah bekali2 tornado muncul ni...de yg x kn kot..jgn ler ingat fenomena slam plak...kih..kih..

    ReplyDelete
  7. Jpj pun x betul juga....tp nk rakyat ikut undang2..
    Siasatla...siapa jpj yg keluarkn roadtax kete tu...aku da ckp J-jolok..
    P+pulus
    J-jalan..
    Btul kn....

    ReplyDelete
  8. Beli kete curi ke ni? Teringin nak beli vw baru tak mampu lalu beli kete curi ker? Tangkap je dua2 owner kete ni- biar di tahan reman untuk siasatan 3hari duk kat lokap- khir toyo bila nak kene jail ni?

    ReplyDelete
  9. JPJ macam-macam ada dari dulu sampai kiamat.

    ReplyDelete
  10. Ada 3 kebarangkalian

    1. Salah satu kete penyangak sedang cari peluang menyangak

    2. Salah satu kete BONIAN, mengikut naskah pirasat RajaTok Mau 1 Melaya pemohong kuat

    3. Kalau dua dua ada cukai jalan yang sah dari JPJ.......???? SPRM tunggu apa lagi !!!! CEKOP... CEKOP... IGAT... KASI PASONG SAMA DIA... Mana satu orang dalam makan filis..fulus..pitih..kepeng..kupang cara tumbok rusok bikin malu sama gomen, ini duri dalam daging, ini sokong bawa rebah.

    Salah satu sudah terlibat jenayah secara tidak sah guna identiti orang lain. Harap sangatlah JPJ tak terlibat/ bersekongkol
    Harap juga SPRM cepat bertindak, al maklomlah jaman sekarang data boleh dihilangkan dari pangkalan data dgn berbagai cara.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...