KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 12 November 2014

BANDAR KAJANG BANJIR LAGI ... SUDAH MASUK KALI KEDUA SELEPAS MB BARU DILANTIK!!!!



Bandar Kajang dilanda banjir kilat lagi hari ini .. difahamkan ianya kali kedua selepas Azmin "Jokowi" Ali menjadi MB Selangor.

Punca banjir kilat sudah pun diketahui umum .. sistem perparitan yang tidak sempurna.

ADUN Kajang YB Kak Wan bersama-sama dengan MPKj dan JPS turun padang membuat tinjauan tetapi MB Selangor masih tidak nampak batang hidung setakat ini.

Pihak PDRM bertindak pantas dan cergas mengawal lalulintas.

MB bila nak terjun dilongkang-longkang Bandar Kajang yang menjadi punca kerap sangat banjir kilat ni?????


19 comments:

  1. Di kajang presiden kena la terjah dulu baru azmin pulak terjah.....langkah kajang bsng non yg molakan maka bang non dan jijah kena la terjah dulu.....azmin gak yg untung....ahaksss....terjah jijah jgn x terjah

    ReplyDelete
  2. Kajang banjir yang kebasahan Omak Kau. Mana tak basah tempat Omak Kau berpaut iaituTSKI dah kena tendang..

    ReplyDelete
  3. Cemburu bebenor Omakkau....sekarang dah tak ramai macai masuk kat sini pasal omakkau dengan depe dah serupe.....teruskanlah omakkau jangan sampai kena sumpahan sudahlah...............

    ReplyDelete
  4. Teruklh pkr ni ... lebih kurang umno je perangai dia org ni ... dia dgn dia pun nk bertikam ... kerusi mb pun dia org berebut, kutuk mengutuk, caci mencaci, maki memaki, fitnah menfitnah, carut mencarut, bunuh membunuh je belum lg ... haprak betul...

    ReplyDelete
  5. hoi bongok..mana mb munafik pojaan ko...cepat terjah jangan lambat lambat...tolong cuci longkang tu...jangan pilih pilih kerja! lepas longkang tu bersih hias longkang tu elok elok taruk pasu pokok keliling...kerja kerja kat pejabat tu tolak tepi dulu.takpe Selangor dah banyak duit.

    ReplyDelete
  6. Omakkau menyebabkan aku benci PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nk buat mcm mne 20:05 blog dia, dia seronok dn puas hatinye buat mcm ni ... lg ramai org hentam azmin lg dia seronok, pkr dgn pkr tu tp dia x peduli asalkn puas ... di sebalik keseronokan dia tu nampak kebodohannye... aku pun dh menyampah dgn pkr ...

      Delete
    2. 20:54..aku pong....x10000000....dia ni Trojan horse siapa?

      Delete
  7. The Auditor-General's Report has hit out at the Selangor state government for poorly managing unclaimed deposits collected by local governments for work permit applications.
    Despite records showing the state's 12 local governments have collected 462,616 deposits amounting to RM798.02 million, the report stated that the amount of unclaimed deposits could not be determined.
    Furthermore, there appears to be no uniformity among the local governments on how to manage the money, with some unclaimed deposits even showing up in the local governments' revenue accounts.
    "No uniformity in the actions taken upon deposit on work that did not comply with the permit condition. Deposits which are supposed to remain in the local governments' deposit accounts have been credited to the local government fund as revenue," the report read.
    The report urged the State Economic Planning Unit (Upen) and all local governments to cooperate and improve management of the funds by coming up with standard operating procedures.


    Full article: http://malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=397491:khalid-good?-auditor-slams-sgor-for-bad-management-of-rm798-mil-of-unclaimed-money&Itemid=2#ixzz3Ir4JuTIb
    Follow us: @MsiaChronicle on Twitter...apa cerita omakkau report nih kata khald tak pandai urus duit kalau MB Selangor tak bagus kenapa Sultan lantik ia.Cukup2 naik meluat baca artikel nih.Keluar dr PKR join UMNgOk wahai Omakkau....

    ReplyDelete
    Replies
    1. PKR is dead dude! wake up and smell the coffee!

      Delete
  8. dah kena rasuk penyokong mb munafik kat atas ni...sebab geng kajang move dan mb munafikun nilah kami beramai ramai tinggalkan PKR...tak percaya tunggu PRU14.Syabas Omakkau teruskan tegakkan kebenaran.Pegi mampuih siapa yang tak suka omakkau..

    ReplyDelete
  9. anon 19:47 aku setuju komen hang.PKR ni kan anak haram umno.

    ReplyDelete
  10. siapa yang hantar nama mb ni kat istana?? PKR tak hantar PAS tak hantar DAP pun tak hantar...jawapannya diri sendiri yang hantar kohkohkoh mabuk kuasa rakus gelojoh azmin kamu akan tuai apa yang kamu tanam.

    ReplyDelete
  11. Onak kau dh tak tau sapa wakil rakyat kajang...kalau dh sampai ketahap nie rasa nyer elok la omak kau retire je dari jadi penulis blog..omak kau dh lupa ke janjji janji DSWA semasa piliharaya kajang..kenapa xkomen DSWA tido....kami menanti penjelasan Omak Kau

    ReplyDelete
  12. Meluat aku dgn pemerintahan azmin jokowi ni.. aku benci seribu kali dgn PKR ni.. sama bangang je dgn UMNOGOK!!

    ReplyDelete
  13. Harap sgt2 MB Azmin cepat ambil tindakan supaya kajang x banjir lg. Umah mak saya kat kajang.

    ReplyDelete
  14. serangan Omakkau terhadap PKR dah menjadi...ramai pengundi PKR dah lari...

    Pengundi PKR lari sebab Omakau

    Pengundi PAS lari sebab Hj Hadi

    Pengundi UMNO lari sebab Najib

    Jalan paling baik...tak usah keluar mengundi PRU 14 nnt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi cina mengundi je... biar dap, mca dn mic perintah malaya baru pdn muka korang dan aku

      Delete