KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 13 November 2014

JUTAAN TAHNIAH KEPADA KERAJAAN PR SELANGOR DIBAWAH PIMPINAN AZMIN "JOKOWI" ALI ... PRESTASI KEWANGAN SELANGOR TAHUN 2013 NAIK 11% BERBANDING 2012 DENGAN BAKI RIZAB RM2.91 BILLION.


Pergh!!!! Hebat sungguh Kerajaan Negeri Selangor dibawah kepimpinan Dato' Menteri Besar YAB Azmin Ali .. mendapat pujian melangit dari Laporan Ketua Audit Negara Tahun 2013 dimana prestasi kewangan Selangor naik 11% berbanding tahun 2012 dengan baki rizab RM2.91.

Rakyat Selangor amat bersyukur dan mengucapkan jutaan terima kasih.

Membuktikan betapa berhemah dan berjimatnya kerajaan negeri Selangor yang bermenteri besarkan Azmin Ali.

Bukan sahaja pemimpin jenis turun lapangan melebehi 80% waktunya dengan membuat terjahan di tempat pelupusdan sampah, longkang tersumbat, panjat lori sampah, tinjau tempat nyamuk aedes membiak, sembur racun makhluk perosak di bendang, cat rumah pangsa, naik basikal dengan Eli sebagai pembonceng dan beritahu no telefon bimbit 012-2052020 untuk sms sampah tidak berkutip, tapi bijak mencari dan menjaga dana rakyat.

Inilah dinamakan Style With Substance. .. Semoga kehebatan ini berkekalan dan diteruskan .. Pemimpin Yang Cakap Serupa Bikin .. Janji Di Tepati.

HIDUP AZMIN ALI!!!!!! ... WE LOVE AZMIN ALI!!!!!!

Harap-harap sangat para pengkagum Azmin Ali pujilah Omak Kau sebab memuat naikkan kisah yang muluk-muluk dan enak-enak pasal Azmin "Jokowi" Ali ni.

21 comments:

  1. Udah2 la tu OmakKau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omakkau nak bagitau. Ini semua usaha TSKI. Sebab azmin baru berapa ari je jadi mb.

      Delete
  2. Alahai nenekau, ni mesti ketiak ada bau sirih , bulu dah lama tak ketam

    ReplyDelete
  3. Masih mengong lagi ke?

    ReplyDelete
  4. Omak kau...hati kau ni busuk la'

    ReplyDelete
    Replies
    1. taik ayam tu kalo dibasuh hilang bau busuknye...tp hati oooomak kau dibasuh pakai clorox pn belum tentu ilang busuknye..puuuiiiihhhh

      Delete
    2. hati terpaut,, BUKAN busuk, faham.

      Delete
  5. Semakin hari semakin semak blog ni....

    ReplyDelete
  6. Udah udah le tu omakkau... Terima lah kenyataan tski tewas dlm pertempuran politik dalaman... Biarlah rezab kurang sikit tapi duit digunakan secara wajar... Bukan kumpul bilion bilion tapi projek yg dirancang exco pun tak dpt nak jln sebab takde budget atau dgn kata lain mb kemut nak keluar duit.....

    ReplyDelete
  7. Boring aku asyik pasal azmin je, blah lh...

    ReplyDelete
  8. Org perempuan ni kalau marah.. lambat nak reda. Esok lusa sejuk lah hati Omakkau tuh.. hehe.

    ReplyDelete
  9. omak kau masih berkabung rupanya...

    ReplyDelete
  10. Aku tengok gelagat OmakKau ni terhadap Azmin dah macam perangai Umi Hafilda yang gilakan Anwar...

    ReplyDelete
  11. omakkau ni gila meroyan.. sebab idola dia dah turun jawatan, yg di sabitkan dengan jawatan pulak yg kantoi.. Tu yg dia meroyan sgt tu.. Asik nak bagitau kalau kak wan jadi MB mesti semua betoi.. Macamana kalau lepas jadi MB Kak Wan kantoi semua hal yg di rancangkan?.. Nak ke Janda sorg ni kutuk atau sindir?.. kata Hang Tuah.. Kalau menurut biar berakal, kalau mengikut biar pintar!!!

    ReplyDelete
  12. Omakkau. Kau ni ade ape2 ke dgn tski. Ade saham ke kau kt dia. Ke ade hehem hehem.

    ReplyDelete
  13. Tski kena cerai..omakkau yg Gile talak..X habis2..cukuplah usaha meruntuhkan rumah sdr...

    ReplyDelete
  14. ksian omak,,,gila isim ..bole gak bgi minum air yasin ker..giler talak +isim..kne minum air logkang nih>>>>

    ReplyDelete
  15. Omakkau kena liwat tski dgn ky jelly kot :)

    ReplyDelete
  16. Kah kah kah...kelako la omakkau. .nyata kamu wanita berani dan wak suka keberanian kamu laksana Tun Fatimah

    ReplyDelete
  17. bodo la omakkau nih! hati perut busuk macam UMNO. aku ulang.. kau ni bodo la omakkau!

    ReplyDelete