KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 14 November 2014

KINI SEMUA BAS SEKOLAH NEGERI SELANGOR SUDAH SIFAR NYAMUK AEDES?????


MULA-MULA SEMBUR RACUN SERANGGA KEMUDIAN KE SEKOLAH!!!!
Ini dinamakan pemimpin-pemimpin yang bergeliga otak sampai boleh buat batu cincin .. apabila statistik demam denggi di Selangor mencanak naik terus Exco Kesihatan Negeri Selangor YB Dr Daroyah syorkan diadakan semburan racun serangga kepada bas sekolah.

Mungkin selepas ini setiap kereta akan disyorkan sembur dulu dengan racun serangga sebelum memandu.

Suatu idea yang cukup hebat yang tidak pernah terfikir oleh manusia biasa sebelum ini. ... Baru tahu rupa-rupanya bas sekolah adalah tempat pembiakan nyamuk yang paling nombor satu.

Kini rasanya semua PBT tidaklah bersusah payah lagi nak bersihkan tempat nyamuk aedes membiak sebab cara membasmi dan mencegahnya di Negeri Selangor sudah pun di ketemui.

Harap-harap selepas ini penyakit demam denggi di Negeri Selangor akan terus merudum menjadi negeri paling sedikit mengidap deman denggi di negara ini.

Semoga cara dan idea ini di patentkan .. jadi kalau mana-mana negeri nak guna pakai cara ini perlu terlebih dahulu mohon izin dengan kerajaan negeri Selangor pimpinan Azmin Ali dan kalau boleh tidak perlu bayar apa-apa royalti atas semangat ehsan dan kemanusiaan.

Tahniah sekali lagi kepada Exco Kerajaan Negeri Selangor jaga portfolio Kesihatan YB Dr Daroyah Alwi atas idea yang cukup brilliant dan luar biasa ini!!!!!

Kepada YAB Dato' Menteri Besar, jutaan terima kasih diucapkan kerana sudi turun lapangan melakukan semburan selepas menyembur di bendang tempoh hari.

HIDUP AZMIN ALI!!!! ... HIDUP DAROYAH ALWI!!!!

16 comments:

  1. terbaik lah omakau tembak dlm memuji..kikiki

    ReplyDelete
  2. Ape punya mb daa ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih baik berbanding mb camren hailen.

      Delete
  3. Mb jokowi.. lebey terbaek dr TSKI..huhuhu...

    ReplyDelete
  4. Lepas ni mohon MB sembur pula racun perosak dalam mulut Omakkau sebab dia dah jadi parasit pada PKR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas tu mohon MB sembur pula racun perosak dalam mulut bapakkk dan makk hang sekali

      Delete
  5. Hidup mb azmin.hidup mb azmin.. terbaik lah.
    Sapa2 je yg jd mb dari pakatan aku sokong.janji jgn umbgok...hidup azmin. Omakkau. Kau ni pakatan ke. Parti khalid berahim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun.
      Asal bukan umno.

      Delete
  6. Tski kena cerai..omakkau yg Gile talak..X habis2..cukuplah usaha meruntuhkan rumah sdr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa ketua kepada pakatan kamu....anwar ke...lim guan eng atau hadi awang ?...

      Delete
    2. UNKNOWN.....

      U-u...
      N-nak tau
      K-ke?
      N-najib
      O-omnu
      W-wanitanya
      N-nama rosmah

      Delete
    3. Haha kelakar kamu ni...aku minta maaf banyak...jng pula kita bermusuhan ...ok saudara..semoga kita selamat dunia akhirat

      Delete
  7. UNKNOWN

    U-untuk ape semua ni?
    N-natijahnya
    K-katakan
    N-no to!!!!!!....
    O-omnu....
    W-walaupun
    N-najib bg BR1m.......he.he.hee.....

    ReplyDelete
  8. Omak kau xakan berhenti mengutuk walau pun benda baik yg mb buat..sebab omakkau masih lagi bertuankan TSKI..baju dia pun dh bertukar lambang keris dan sekarang dh jadi serikandi umgok

    ReplyDelete
  9. Bila PELIWAT Nuar Berahim Haramjaddah Nak Masok Penjara Sg Buloh nieeeeeh...

    Peliwat Peliwat Peliwat... Pakat Masok penjara..amacam..

    Bawak Mak bapak kau dulu ler...Haramjaddah macai PKR liwat taik kuning kote bengkok, kemut keliling..

    Heee haaa huuuu...

    Aku peduli APA.. Aku benci haramjaddah Nuar Berahim.. Soo Aku maki dia, aku punya suka lah.. nie kan sama rata Babi ...

    ReplyDelete
  10. I loike your style omakau

    ReplyDelete