KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 14 November 2014

RUPA-RUPANYA AZMIN "JOKOWI" ALI MEMANG SUKA MENYEMBUR RACUN DARI ZAMAN REMAJA LAGI.




"Foto lama yg mengingatkan saya memori di zaman remaja tatkala membantu menjaga dan menguruskan kebun milik arwah bapa saya, Allahyarham Haji Ali." ... AZMIN ALI

Jadi dia meracun makhluk perosak di bendang dan dalam bas sekolah sebenarnya adalah jujur dan bukannya lakunan seperti di tomah setengah pihak... Kalau tidak masakan boleh upload gambar dia meracun dikebun arwah ayahnya ketika dia masih remaja?????

Racun meracun ini sudah menjadi kebiasaan bagi dirinya ... sebab itu gaya dia melakukan semburan racun langsung tidak nampak kekok sedikit pun .. ALAH BISA TEGAR BIASA.

Tapi yang sedihnya ... sudah mula kedengaran betapa kini sedang sibuk pula sembur racun dikalangan pemimpin-pemimpin KeADILan yang tidak mencurahkan sokongan dan ketaatsetiaan kepada dirinya semasa kemelut MB Selangor baru-baru ini.

Para ADUN/Pemimpin Cabang yang menyokong padu Kak Wan diberitakan sudah mulai beliau sisihkan .. ada kisah dimana pemimpin kanan merangkap ADUN yang juga bekas Exco Kerajaan Negeri Selangor yang cukup kuat menyokong dirinya semasa pemilihan 2014 lalu telah dimalukan didepan khalayak ramai dimana ketika dihulurkan tangan untuk berikan salaman tidak disambut ... sama ada ini benar atau sekadar fitnah tidak dapat dipastikan, tetapi jelas sudah menjadi perbualan hangat dan rancak kalangan warga maya penyokong akar umbi KeADILan.

Kalau kisah ini benar maka amat malang sekalilah .. sebab anggota parti diperingkat akar umbi sudah mula berbunyi mengatakan jika ini boleh berlaku keatas pemimpin yang cukup terkenal sebagai pendokong dan penyokong tegarnya, hanya disebabkan sokong Kak Wan jadi MB Selangor, maka tidak boleh bayangkan apa akan menimpa nasib para pendokong dan penyokong parti peringkat bawahan atau lebih tepat anggota biasa sama ada memiliki jawatan diperingkat Cabang maupun di Pusat yang tidak memberikan sokongan kepada dirinya semasa pemilihan lalu.

Disitulah kelebihan yang ada pada Kak Wan dan DSAI .. tidak menyimpan dendam kesumat .. berlapang dada menerima kritikan dan perbezaan pandangan dan pendapat.

Anggota parti khasnya dan rakyat amnya terutama para penyokong Pakatan Rakyat maukan pencerahan dengan memberikan respon yang menyakinkan tentang riuh rendah ini.


POLITIK KAUDU DENDAM KESUMAT TIDAK ADA TEMPAT DALAM JIWA DAN MINDA RAKYAT.

KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.

14 comments:

  1. Tski kena cerai..omakkau yg Gile talak..X habis2..cukuplah usaha meruntuhkan rumah sdr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn teperangkap dgn perang saiwo yang omakkau cuba buat..dari sumber terdelat dan boleh dipercayai mengatakan omakkau amat kecewa dgn pemecatan TSKI..Omak Kau nak menghancurkan pakatan MB am nyer..dia harap semua pembaca tidak terpengaruh dgn tulisan Omak Kau..Omak kau cuba membuat semua penyokong pakatan berpecah..pada Omak Kau Biar Pakatan Hancur Asalkan dia dapat membela boss dia TSKI

      Delete
    2. Omakkau kau janda meroyan.. hahahaha.. Ape la dosa yg azmin dah buat, sampai marah sgt.. TSKI jatuh sape punya PLAN?.. Azmin tu jd MB sape yg pilih?.. Bodoh sikit2 dah la.. Jgn lawan sultan punya keputusan

      Delete
  2. makin lama makin menyampah dgn omakkau ni... perangai omakkau ni makin menjadi2.

    ReplyDelete
  3. Ini Blog kutuk maki Azmin Ali sampai lumat. Omak kau agen papagomo perosak PKR.

    ReplyDelete
  4. Udah2 la tu OmakKau...

    ReplyDelete
  5. Melayu bangsa yg penuh hasad dengki..beginila kl agama d buang ketepi... Sdikit habuan dunia d kejar x dapat.. hari2 buat fitnah. Taubat lah Omakkau.. Beribu orang yg membaca dan mengutuk Azmin setiap hari basil pena Omakkau..itu br 1 article. Kl 4 article sehari....??

    ReplyDelete
  6. Nasib ko la ajemin..

    ReplyDelete
  7. Cukup2 lah omak kau dengan kutuk azmin. Tak kemana pun. Sudah2 lah. Mari sama2 kemaskan pakatan.

    ReplyDelete
  8. udah2 le tu omakkau, x perlu la perli2 bagai..... dah sama dh taraf anda dengan blogger upahan umno tu..... sifat kedengkian anda tidak pernah berubah sejak MB baru ambil alih.... baik anda lucut ahli, lepas tu jumpa dato' najib, minga borang umno ye........ isk2.... ntah hape2 ntah

    ReplyDelete
  9. Omakko macam sial.. apa benda yang omakko sakit hati sgt dgn AA. Busuk hati mcm babi...

    ReplyDelete
  10. Nampak makin bodoh laaa omakkauu ni

    ReplyDelete
  11. Semua sedang berpakat nampaknya...siapa ketuanya ...anwar ..lim guan eng atau hadi awang..selesaikan dulu hal siapa ketua ...kawanan binatang pun perlukan ketua ..pelik sungguh pakatan kalian

    ReplyDelete
  12. yg blas dendam admin omak kau ,, he3

    ReplyDelete