KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 4 October 2015

PEMANDANGAN SAMBUTAN PELANCARAN PARTI AMANAH NEGARA (PAN) PERINGKAT KUALA KANGSAR OLEH MAT SABU.


Tidak mau nak kupas dan ulas dengan panjang lebar sekadar menjemput gambar-gambar bicara.

Beginilah keadaan, suasana, pemandangan dan sambutan hari Pelancaran Parti Amanah Negara (PAN) parti serpihan PAS di Kuala Kangsar malam tadi yang dilancarkan sendiri oleh Presidennya yang juga mantan Timbalan Presiden PAS.

Adakah ini senario yang menunjukkan PAS sudah lumpuh, musnah dan ranap????

15 comments:

  1. Aku ingatkan mat sabu rasmikan pejabat cawangan stesen tv tamil Imayam tadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya suka party I'm Ayam...yahoo hari2 makan ayam k ep ci preeee

      Delete
    2. hahaha.......sokongan semakin bertambah dari hari ke hari walaupun sedikit tetapi sabar ...lama2 akan bertambah lagi bila melayu semakin sedar arah tuju amanah harapan baru buat rakyat melayu dan bangsa2 lain dikawasan itu. teruskan omak kau mengutuk menghina amanah dgn ini mampu mempromosi amanah pada dunia sesawang utk lebih memahami amanah yg sedang bergerak ke depan .

      Delete
  2. Kampung aku nihhhhhh! Malunyeeeeeeer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa nak malu bai...nanti mat sabu bukak ladang ayam kat kampung deme...mn tau...boleh keje tukang angkat taik ayam...masyuk oooo buat baja...bole jual...ekonomi kg pun maju...pembekal taik ayam terbesar di donia...kah kah kah

      Delete
  3. Silau sgt baju oren org sakit mata nak pegi.yeh perak pas punya.selamat tinggal nizar.tak merasa la kome nak jadi mb gamaknya.sila muhasabah diri

    ReplyDelete
  4. Benarnya kemaluan kg kau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama nak tanya knp penyokong tegar cangkul gemo mencarut????

      Delete
    2. Dah lama nak tanya knp penyokong tegar cangkul gemo mencarut????

      Delete
    3. Tak baik tuduh org mencarut bai...pitenah tuuuu

      Delete
  5. Hiduppun nak kena bertempek dgn dap memalukan sj

    ReplyDelete
  6. tgk je pemimpin pas kaya rata skg pakai Rover mat Sabu pakai krete apa. otak duit mewah2 dh Pas skg ni mcm Umno

    ReplyDelete
  7. sabar jelah... ini parti baru berapa hari...keadilan dulu pun mcm ni juga...tapi sekarang ni dah mengetuai kjaan di selangor.Cuba semak fakta dislangor,pas kalah lawan umno dikerusi 75% melayu tapi banyak dikerusi bercampur.Cina DAP yg bnyak undi PAS krna pakatan rakyat bukan krana PAS.Kalau krna PAS kenapa hampir semua kerusi 75% melayu PAS kalah...tolong bercakap dgn fakta bukan dgn sentimen.Skrng zaman org berpendidikanlah..cuba lihat isu kjan klntan skrg yg mana rakyat dah semakin miskin,harta negeri semakin banyak tergadai tapi pimpinannya ramai yg semakin kaya...INGATLAH PAS NI PARTI BUKAN AGAMA......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jali ni bodo weh anak sapa ler.

      Delete
  8. pembetulan.. baris ke3- .....tapi banyak MENANG di kerusi bercampur.

    ReplyDelete