KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 2 October 2015

PERTUKARAN NAMA DARI PARTI PEKERJA-PEKERJA MALAYSIA KE PARTI AMANAH NEGARA .... MAT SABU CAKAP MASIH MENUNGGU MAKLUMAN RASMI DAN BERTULIS DARIPADA ROS.




Sebelum ini beberapa portal dan blog menyiarkan betapa Parti pekerja-pekerja Malaysia sudah mendapat kelulusan untuk diubah nama kepada Parti Amanah Negara dengan jawatan Pngerusi diubah kepada Presiden.

Namun sebentar tadi Mohamad Sabu @ Mat Sabu menafikannya.




KENYATAAN MEDIA


PERTUKARAN NAMA: AMANAH TUNGGU MAKLUMAN RASMI ROS


1. Saya telah dihubungi banyak pihak bertanyakan tentang berita yang tersebar bahawa penggunaan nama Parti Amanah Negara (AMANAH) telah diluluskan oleh Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS).


2. Ingin saya tegaskan bahawa Parti AMANAH sangat menghormati prosedur berhubung kelulusan pertukaran nama parti oleh pihak ROS. Sehingga kini, pihak kami masih menunggu makluman rasmi dan bertulis daripada ROS berhubung kelulusan itu.


3. Sebarang perkembangan terhadap kelulusan nama Parti AMANAH dan sebarang perkara berkait dengannya, akan dimaklumkan sama ada oleh saya, ataupun oleh Setiausaha Agung apabila mendapat makluman rasmi daripada ROS.


4. Buat masa ini, saya ingin menasihatkan kepada semua pihak, supaya tidak membuat sebarang spekulasi berhubung perkara ini dan menghormati bidang kuasa ROS untuk membuat keputusan.


5. Bagi pihak parti AMANAH, kami sentiasa bekerjasama dan sedaya upaya untuk menghormati hubungan baik antara kami dengan ROS. Kita yakin bahawa pihak ROS akan menjalankan tugas mereka secara profesional.


6. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih di atas keterujaan dan minat yang tinggi ditunjukkan sebahagaian masyarakat terhadap perkembangan berkaitan kelulusan Parti Amanah Negara.


HJ MOHAMAD BIN SABU
Presiden Parti Amanah Negara
2 Oktober 2015

19 comments:

  1. TAHNIAH. AMANAH TELAH DILULUSKAN ROS.

    Untuk memudahkan rakyat Malaysia yang berminat untuk menjadi ahli Parti Amanah Negara.
    1. PERLIS #019-4332318 (Shimi)
    2. KEDAH #012-3300727 (Yusrin)
    3. PULAU PINANG #016-4632787 (Saiful Azwan)
    4. PERAK #013-3848044 (Salman)
    5. SELANGOR #019-2883829. (Ar. Kamarul)
    6. WILAYAH #01139118794 (Nik Abdul Razak)
    7. NEGERI SEMBILAN #019-6210677 (Hj Shukri)
    8. MELAKA #019-2334645 (Abd Yassin)
    9. JOHOR #019-7617220 (Onn Jaafar)
    10. PAHANG #019- 9101190 (Yusliyiddy)
    11. TERENGGANU #01114944517 (Wan Mohd Aziadi)
    12. KELANTAN #013-9015757 (Hj Rushdan)
    13. SABAH #013-4618670 (Asraf Ashrafi)
    14. SARAWAK #013-7202611 (Andri)

    Hubungi mereka untuk mendapatkan penerangan lanjut berkenaan keahlian yang ingin anda pohon.. Jom sertai Parti Amanah Negara..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah.
      Bersyukur kepada Allah.
      Mudah2an terus istiqamah untuk rakyat, agama dan negara.

      muda dan progressif

      Delete
    2. No telefon dah ada.
      Kol no tu utk jadi ahli.
      T kasih omak bagi promosi free

      Delete
    3. Perasan.. belum lulus lg..dah memandai istihat...memang munafiq haraki

      Delete
  2. Dah lulus la tu kot omak kau itu yg dok meroyan geng kuali pan kueh tat jual kueh nya kat sini.kesian pulak kat depa ni sampai kena tumpang bloq omakkau buat berniaga.tak apa la omakkau halalkan saja la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita ucapkan tahniah kpd amanah dan mat sabu. Hadi tolong jgn meroyan besok yer...

      Delete
    2. Tahniah untuk orang Amanah

      Delete
  3. Jika tak pun depa ni kan geng langgar mana nak kira sgt semua.biar depa la nanti kan meroyan lebih teruk

    ReplyDelete
  4. Cangkul dah buang boleh la mula mengoreng

    ReplyDelete
  5. Lepas ni boleh pulak kait dengan cerita peter pan yang bakal ditayangkan di pawagam....promo free lagi geng pan ni....nasib badan la yob, orang lain buat promo makan kos juta juta....korang dapat sponsor plak....apa lagi pan mau....kah kah kah. Salut pada Amanah, Salut pada kome semua.
    Teruskan bagi free promo...sangat digalakkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg baik2 kita kena tolong promokan.
      Yg busuk2 yg lanun2 kita tolong lingkupkan.
      Yg muda2 kita kena majukan.
      Yg tua bangka kita tolong turunkan.
      Yg pas kita lupuskan.
      Yg Amanah kita promo naikkan.

      Delete
  6. Ada duit lebih boleh beli dollar.
    Senang nak buat duit utk sekolah anak tahun depan.

    ReplyDelete
  7. Eh omak kau gigi mancung. Sengih2 mcm kerang busuk

    ReplyDelete
  8. Senang jer nak kenal syaiton manusia nih, hangpa sebut "hudud" 3 x kat telinga depa, kalau depa gelisah, confirm dah tu juak2 PH.... Penuh syaiton dap dlm badan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sembang Dan terus sembang...ni buat bagi jadi, laksana bagi cemerlang dulu la...baru boleh nak candek orang lain...ni usaha sendiri belum tentu di mana, perlaksanaan pun belum tahu mana lebih mana kurang, lagi mau sembang. Laksanakan hudud tu dulu, buat bagi jadi. Lepas tu baru boleh cakap besar. Kalau tak hang pon macam mat najib pinky, cakap pusing kona melelong habis...tapi tak jatuh....haaa tu yang hebattt nya.

      Delete
  9. Biarlah hukum kebenaran berjalan ke atas PAN...
    DAP dah bukak mulut hal khutbah...
    PAN tak dengar apa pun....
    I dont know what to say...
    Where is your stand....

    ReplyDelete