KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 1 October 2015

BEGINILAH SAMBUTAN MAJLIS CERAMAH PELANCARAN PAN KAWASAN BATU MALAM KELMARIN


Lihat sendiri dan nilai sama ada PAN mendapat tempat dihati dan sanubari penduduk Batu, Kuala Lumpur .. kalau dengar dari penajanya bukan main lagi hebat bunyinya ... tetapi realitinya????
Majlis Ceramah Pelancaran Amanah Kawasan Batu malam kelmarin di Padang Bola, Kg Padang Balang, Kuala Lumpur oleh Timbalan Presiden PAN Sdr Salahuddin Ayub..

Meraikan pelancaran Pengerusi Amanah Wilayah Persekutuan YB Dr Hatta Ramli, Naib Pengerusi DAP yang juga MP Seputih YB Teresa Kok, MP PKR Wangsa Maju Dato Dr Tan Kee Kwong, Ketua Angkatan Wanita Amanah Negara (Awan) Pusat YB Dr Mariah Mahmud serta Ketua Awan Batu Aishah Ariffin.

79 comments:

  1. #omakkau. Kami tahu ada sudah jadi geng hj hadi sekarang, tahniah. Moga eok anda dapat sebiji vellfire.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semenjak jadi penjilat DAPpigs kapiaq harbi tu, macai2 Parti PANt*t dalam gambaq tu dah mula tak ingat nak pakai serban dan kopiah......baguis lah tu. bawak lah keluaq 35k ke 100k ke geng hangpa keluaq dari PAS. Semoga PAS bertambah kuat lopas ni......

      Delete
    2. Ramainya....

      Delete
    3. Sekali buat 300 org masuk ahli.
      2 org terkenal turut masuk amanah.
      Itu sudah cukup baik bagi parti baru.
      Tahniah.

      Delete
    4. 300 tu edar borang...2 tu baru ahli...xkan kau pun terpercya dgn propa kau sendiri...hahahahahahaha

      Delete
    5. Melayu skrg rmai yg sdh lupa..rela mncaci maki ulama krn mmbela yg kafir..cba renungkan diri kamu..dan renungkan pula ulama2 yg dkt dgn Allah..hnya krn sdikit slh fhm kamu smpai mncaci maki ulama..Ssgguhnya kamu sdh lupa psanan Rasulullah..Ingtlah di akhir zaman ni ialah zaman fitnah..mgkn inilah ftnah yg tlh diberitahu Rasulullah..Muhasabah la diri semula...Allahurabbi...

      Delete
    6. serban tk wajib lagi pun yg pakai serban membohong hudud je

      Delete
    7. JGN SAMAKAN CACI ULAMAK DGN CACI HADI

      ulamak mungkin ilmu dia...perangai dia yg buruk dn menyusahkn org lain tidak ada hak istimewa dia bukn sesuka hati.

      hadi adalh manusia biasa. ini akidah

      Delete
  2. Melayu dan shortcut berpisah tiada. Usaha malas nak cepat kaya, otak bodo nak ambil degree, nak gaji banyak tapi kerja culas.

    Jual barang sunnah tapi tak berniaga ikut sunnah.

    Sunnah perniagaan.
    1. Tidak mengambil riba.
    2. Tidak menipu dalam timbangan dan kiraan.
    3. Tidak mengambil keuntungan hingga menganiaya pelanggan.

    Bandingkan harga cuka epal dijual kapir (RM 7.++) dengan cuka kurma dijual Melayu (RM 19) isipadu sama. Belum pamoga, madu, kismis minda, susu kambing.

    Sunnah or punah.

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A < degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , pembantu rumah dan pekerja am ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.Heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kau nak lagi murah adaaa...

      Cuka getah, kedai apek ada jual.

      Delete
    2. Minum le cuka epal tiruan made in china Rm 7++ ko tu... cepat sikit mampos...

      Delete
    3. Cuka apple heinz pun RM7.++ juge. Melayu mmg penipu. Buy Malay Last... ngeh3

      Delete
  3. Omak dengki la tu. Dari 18 orang masa mula mula tinggalkan pas, sehingga kini 35,000 ahli dalam masa beberapa bulan je. Target tahun ni 100,000 in shaa Allah. Sorry omak, boleh simpan la berita2 Macam ni. Tak boleh pakai tau, kita tak terpedaya.
    Istiqamah JE la omak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramainya...

      Delete
    2. Tak ramai....belum sampai setahun lagi.....belum masuk pilihanraya lagi....tapi dah ada wakil berhujah berapi2 diparlimen....

      Delete
    3. ada jgk yg terpercaya propaganda sendiri....35k...100k...700k...1000k...

      Delete
  4. Dengan sokongan penuh cina DAP termasuk bantuan kewangan tapi masih gagal tarik orang ramai. Kahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ewah byk ko punya dap

      tu foto omak ambik sudut yg nampak sikit org

      omak kan agen SB dia tau la cara nk tipu foto

      tp kita semua dh tau... tektik lama daaaaa

      Delete
  5. Sepatutnya taat kepada hukum Islam..tapi dia lebih taat pada kawan2 yg bukan islam..semata2 nak menang pilihanraya biarpun menghina hukum Islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa beza dgn umno dan gerakan?
      Apa beza pas dgn dap selangor?
      Jgn munafik la....

      Delete
  6. Sepatutnya taat kepada hukum Islam..tapi dia lebih taat pada kawan2 yg bukan islam..semata2 nak menang pilihanraya biarpun menghina hukum Islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aoa beza umno dgn gerakan mca?
      Apa beza pas dgn dap selangor?
      Apa beza pas dgn kawan dap, pkr?
      Jgn jadi munafik la...

      Delete
    2. sepatutnya laksana hudud
      tapi dia lebih menjilat puak sekular yg dia kutuk dulu
      semua rakan2 sudah ditolak
      tapi tk buat2 juga hudud
      kata nk redha, mcmana nk dpt redha kalau tipu Allah swt
      tipu umat islam dan tipu Nabi saw
      semata2 nk jilat ketua puak yg dia kutuk dulu
      semata2 meleleh air liur mengharap seketul tulang

      Delete
    3. hukum islamnya ialah menolak puak yg mrnipu hudud...suka melabel...ponteng....

      hukum islamnya bukan asalkn serban mesti disokong. asalkn melayu mesti disokong....

      ini bkn islam...ini bangang namanya

      Delete
  7. Ya Ampunnnnn ............ kenapa terus-terusan kapla guae dicangkuli ............ sakit bangat ku rasakan hingga tak tertahan ......... aduh ! aduh ! duh ! duh ! duh ! .......... putuslah harapankuuuuu , letih rasaku menungguuuuu ! ......... ke manakan ku pergiiiii ! seksa tak tertanggung lagiiiii !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi rintihan omak dn geng2 pasug umnu ni

      hj hadi ada serban,, tahan sikit kot kena cangkul

      kena kuat sikitlah kita cangkul

      Delete
    2. sakitnya tuh....

      Delete
  8. tak payah dok layan la PAN ni.lama2 nnt mampus sendiri laaa










    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti pan dah di indonesia, he.he.he kembang perangruh di malaysia ini
      https://id.m.wikipedia.org/wiki/Partai_Amanat_Nasional

      Delete
    2. PANdikutty...terjemahannya? Anak babi hehe

      Delete
    3. wah mahir betul pasug umnu dgn bidang babi ni

      kenapa? takkan lah marah kt dap maka makanan dia org pun korang
      nk sabotaj dan makan

      marahkan dap zikir byk2 babi

      kalau marah lebih lagi kt dap.. maka korang makan lah babi utk lepas geram

      jika ketagih jgn salahkan dap ok... salahkan hadi yg promot babi

      selepas hadi pencen bab hudud

      Delete
    4. ko bukalah blog srndiri tnpa berita PAN hanya berita ko sendiri..bc srndiri....syok sendiri

      ini blog omak....imejnya pkr...logo dap dn pas ada....artikel pasal PAN byknya

      dlmnya sebenar KEMPEN UTK PAN

      ko budak2 apa tau....asalkn serban ko sokong aje

      ini namanya 4x reverse saikologi

      Delete
  9. He he. Taat kepada Islam Dan nak menang pilihanraya. Setakat taat pada Islam tapi nak kalah pilihanraya, buang masa JE bang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. menang biar dlm keredhoan allah bkn redho dap
      kalah pun biarla dalam keredhoan allah...bkn takut pd dap
      kita seabagai org islam...laksanakan lah yg terbaik mengikut kehendak islam
      lagipun utk kelantan jer...kita tgk hasilnya camner...bkn mudah tapi permudahkanla...mudah2an allah permudahkan urusan kita di akhirat kelak...jgn asyik cari alasan

      Delete
    2. taat islam benda ye memfitnah mungkir janji makan gaji buta tipu kawan ckp belit2 mcm ular

      yg byk alasan tknk buat hudud adalah pas

      dh tu label buruk pada ahli sendiri

      islam pas mcm tu kot

      tkpelah ko ikutlah islam pas tu.. ko pun jenis fikiran lemau juga mcm ularmak pasug

      Delete
    3. tk taat islam pun depa tu....tipu hudud...kianat kwn2....label ahli srndiri...u turn...byk mmbohong....suka maki hamun org...ponteng

      islam ape kejadah mcm tu

      Delete
  10. Wow ramainyer penyokong PAN, alamatnya tak lama lg bungkus ler...pengkhianat ugama dan bangsa...cepat2la mampus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bungkus le pas kelantan nampaknya bila kena 3 penjuru..

      Delete
    2. eh mana ade ramai...

      tgk la foto tu tk ramai kan

      anway blog ni bes byk mat rempit tkde kerja pakai baju merah

      Delete
    3. kami pengkhianat hadi

      sebb hadi pengkhianat hudud

      yg bungkus serban adalah pasug

      tp tipu hudud

      yg kianat bangsa adalah kawan pas... umnu

      pas khianat agama umnu kianat bangsa

      dh eloklah jodoh tu

      penipu kawin pengkhianat

      yg mampus parti yg meracau la nnti

      Delete
  11. PAS TAK SALAH TAPI SEGELINTIR PEMIMPINNYA KUNUN ULAMA TAPI MEMBAWA ONAR PADA LEBEL ISLAM SEPERTI
    1. Pemimpin yg bermulut longkang yg membarua, mentolol dan menjebon Jemaah sendiri.

    2. Mengamalkan kekarutan Baiah mencagar isteri. Kenapa tak lump sum ahli pun cagar bini masing-masing

    3. Muktamar dah kata putus dgn DAP tapi masih terhegeh - hegeh pegang jawatan di Penang. Sayang elaun ke. Maruah macamana ?????

    4. Dulu merepek anjing tapi kini merepek salak Babi kat bukit pulak dlm kongres

    5.Sebelum muktamar bukan main nak halau mat sabu dan rakan, tapi lepas muktamar bila nak tubuh parti baru MEROYAN pula lebai lebai semua

    6. Paksa yb yg keluar letak jawatan. Gila ka, kalau letak 5 tahun tak boleh bertanding pilihanraya.

    7.SAYA sedih PKR curi YB Pas, ini sudah menghina, memperlekeh PAS. Tp ajak join Pakatan 2.0 tp curi MP Pas. Ini khianat jadi Pas mesti tinggalkan PKR dengan meletak jawatan exco di Selangor. Woii depa curi MP Pas tu. Tak kan nak tengok ja, Lain la kalau Amanah yg curi kurang la rasa kena KENCING nya. Mana Maruah Pas.

    AKHIRNYA AKU MEMERHATI KELAKU MEREKA SEPERTI AKU MEMERHATIKAN BARISAN KEPIMPINAN CAI
    ....selamat tinggal pas yg akan bungkus di pantai barat dan jd suam suam kuku di pantai timur kerana 3 penjuru. YG CANTEEK UMNO AKAN KEMBALI DI KELANTAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DENGAR CITA KLU KALAH LAWAN 3 PENJURU NANTI PAS NAK TUKAR JADI NGO JUAL KISMIS MINDA AJE.

      BETOL KER BHAIII?

      Delete
    2. DGR NYA GITU LAH

      DAN DEPA NK BSINES SATE JUGA LAH

      DAH DAPAT SUPPLY DAGING....

      D A L A M B U K I T ...belakang masjid rusila

      Delete
  12. Ini lah yang dikatakan taat membabi buta. Cubalah pakai otak sikit. Wala pun nak kena berpada pada. Kalau suruh terjun tong taik pun korang terjun agaknya

    ReplyDelete
  13. Memang tak ramai, tapi tak apalah. Semua Parti pun asalnya kecil dan sedikit ahlinya. Tiada satu parti pun yang mendapat ahli yang banyak dalam masa yang terlalu singkat.

    ReplyDelete
  14. Haa.....sekarang baru kau tahu. Kalau dalam umno ada ramai yang dungu, kau cakap apa pun dia tetap sokong umno. Sama juga dalam pas, Ada setengah tu kau cakap apa pun tetap sokong hadi. Ada lah dalam 35,000 orang setakat Ni yang cerdik sikit, tak setuju Dengan hadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramainya...

      Delete
    2. yg kununnya 35000 bukan cerdik, tp terlajak bodoh, mengikut looser G18 yg kalah dlm pemilihan, gila kuasa, elaun dan pangkat..letak jwtn DUN@perlimen la kalu berani dan ada maruah...bengap

      Delete
    3. Ko ingat mat sabu tu cerdik sangat ke? Setakat boleh bersuara spt bapak beruk je kebolehannya. Mencarut pun antara kebolehannya masa dlm pas dulu, sbb tu kena reject.

      Delete
    4. cerdik tk penting sebb bkn mat sabu dlm PH

      yg penting jgn menipu mcm hadi awe

      hudud tu hukum tuhan pun dimain2kan nya

      dah tu tuduh dap halang

      sendiri yg tak boleh nk berak sebb sembelit, salahkan org lain

      Delete
    5. dlm Amanah dan PH bukan mat sabu sorang.. ramai org hebat lg

      Delete
    6. Jgn kutuk hadi
      Hadi org tua
      Tak elok kutuk org tua
      Klu dia mati camner ko nak minta maap?
      Puji tak apa
      Dapat pahla lagi

      Delete
    7. kita org kan jebon... perlu minta maaf ke

      maybe dia maksum kot tk perlu minta maaf

      Delete
  15. Time kaseh kerana update , soal ramai ke dak tak de masaalah .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh...kalau tak ramai mcm mana nak menang pilihanraya. Baik bubar jadi NGO

      Delete
    2. Alaaaaa.....
      Pas pun akan jadi ngo lepas pertandingan 3 penjuru masa pru14 nanti. Alamakkkk hutang rover tak abis bayar lagi laaa

      Delete
    3. JGN RISAU TIAP HARI OMAK KEMPEN UTK AMANAH

      omak tu baju je PKR tapi hatinya PH

      Delete
    4. lepas kalah pas nk tubuh persatuan nelayan dan penternak

      Delete
  16. Tinggallah pak pak lebai bodo kena kencing hadi ahli parlimen mereng. Nanti haji hadi kata kamu semua ni anjing. Pak pak lebai bodo kata
    Takbiiirrr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn cakap cam tu
      Tak elok
      Dia tu org tua
      Hormat la org tua

      Delete
    2. kesian hadi

      kemana hilangnya hormat umat kpd dia

      siapa yg rampas

      dap juga ke

      atau diri sendiri

      sendiri fikir laaaa dh tua kan

      Delete
  17. Dalam saf kepimpinan Parti kuali, yg paling bodo dilantik sbg pengerusi.
    Yg cerdik sikit jadi pengikut. Sesuai sgt dengan nama Parti Kuali Imayam

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg paling bodoh ialah yg tipu hudud... hukum Allah tu jgn main2

      Delete
    2. yg bodoh org yg sebut parti kuali

      mana ada parti kuali.. tu parti nenek kau

      Delete
  18. Hadi selalu putar belit ayat quran. Sekarang hadi mereng dah terbelit. Tu yang jadi kaki mencarut. Barsyarah pun dah terhoyong hayang macam mabok todi. Dak terminum kencing najib. Pak pak lebai kampong yang cerdik pun dah cabut. Haji hadi pun gumbira gumbira.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi kencinkan najib
      Padang muka

      Delete
  19. Tolongla ... berfikir, bercakap dan buat kerana Allah kerana kita akan dipertanggungjawab di Akhirat nanti. Semua Forumer dlm ni Muslim ke? atau ada yang bukan. Atau ada yahudi atau ada dari Parti Mlayu yg tak ingat mati. Knapa suka orang mengata kita ? buktinya kita mengata orang.Jadilah Muslim sejati, tolonglah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu kena tanya admin la... dia org kata hadi ok je mengata org ... org sendiri pulak tu

      Delete
    2. Caimeno kat cni talam 3 muka.
      Sendiri komen sendri jwb
      Kdg2 jd setan kdg2 jadi ostat

      Delete
    3. Aq ska komen 0018, denial syndrome , sidrom tidak boleh menerima kenyataan, bila fakta kena atas batang hidung terus tuduh ameno, kna kebenaran ats batang hidung trus tuduh ameno. Hidup dlm kepura puraan. Best la idup ko.

      Delete
    4. Alaa sapa tak kenal caimeno.
      Ko satu contoh.
      Jeff, unknown, basar, byk lg la
      Copy paste, merapu tu bangsa caimeno la tu

      Delete
    5. Klu ayat jenis sebut jubor2 tu.....sohih caimeno. Org pas tak buat lagu tu. Jenis kaum rahim datuk T aje buat kerja gitu

      Delete
    6. Fakta 2.6 bilion hilang tu kena batang hidung sapa? Hadi ker?

      Delete
    7. org pas suka sebut jebon munafk haraki pengkhianat dan beberapa ekor mergastua yg dperkenalkan oleh presideng

      lupa nama mergastua tu

      Delete
  20. Kalau pas kalah lawan 3 penjuru di kelantan nanti, pas boleh tukar jadi NGO jual kismis dengan ubat kuat tahan lama.

    ReplyDelete
  21. Cabar buat parti sendiri .. buat dah.
    Nak ramaikan ahli .... macam2 dicerca.
    Cuba ulang tayang video Hadi, video mat sabu, video haron din berulang kali... cari kebenaran dan cari kesalahan .. nilai sendiri.
    Aku pasti x pangkah BN ngan PAS.

    ReplyDelete
  22. Ha ha pancai menegakkan benang basah tak tahu sampai bila la.tak tahu pulak sapa kaki jilat dap yg dok pertahan dap isu lwn mufti phg.mufti phg kata dap menentang islam.mereka kata mufti umno.jika mufti umno pun kenapa tak ke betul katanya tu.jd kenapa yg dap dok kutuk hadi bagai sbb dia nak buat hudud dulu.jika bkn krn mereka tu tak suka islam atau takut cina nanti tak sokong dap.melayu tak kisah la dpt duit agaknya jln saja apapun.mereka takut kalau biar pas buat hudud ramai org cina yg dok sokong mereka tu akan berpaling tadah.jd merekapun kata nak putus dgn hj hadi maknanya putus dgn pas sekali la sbb hj hadi tu pemimpin pas.sudah jd begitu g18 tak setuju dgn pas yg berpisah dgn dap sbb hudud ada yg buat parti baru n menyalahkan hj hadi n pas pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nk cita pjg2

      kita tgk pas buat ke tak hudud lps ni

      klu xbuat maka sahlh pas penipu besar main2kn hudud

      ini cabaran utk pas...umat islam memerhati saja....

      samada pas betul nk tegak hudud atau jelassss munafiknyaa

      Delete
  23. Bang dun worry. Yang komen dalam ni suka2 je. Hati tetap Teguh pada Islam cuma platform je berbeza. Terpulanglah kepada Masing2. Nak Melayu lebih Dan Islam kurang, boleh berjuang melalui umno Dan PKR. Dua parti ni nak menang pilihanraya. Kalau nak Islam lebih berjuang dalam Amanah Dan pas. Amanah lebih kepada parti politic yang nak kuasa, manakala pas lebih kepada ngo, lebih redho. Ok je, mana2 pertubuhan.

    ReplyDelete