KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 3 October 2015

PADAN MUKA PAS!!!!!! ..... CERAMAH DIRANTAU PANJANG TAK DE ORANG DATANG DENGAR .... PAS KELANTAN BUKAN SAHAJA SUDAH LUMPUH TETAPI SUDAH TUTUP KEDAI!!!!!!


Itulah PAS ni degil .. tidak mau dengar cakap pemimpin yang profesional, progresif, amanah, peduli, inklusif dan berpandangan jauh  ... nah!!! .. sekarang apa jadi????? ... ceramah langsung tidak mendapat sambutan.

Memang benar ramalan Pengerusi Amanah Kelantan Dato' Wan Rahim betapa wujudnya Amanah maka PAS akan mati ... disokong pula kenyataan Setiausaha Agun Amanah Sdr Anuar Tahir betapa PAS sudah lumpuh seluruh negara sebaik sahaja Parti Amanah Negara (PAN) di tubuhkan.

Apa bukti dan fakta yang mau penyokong PAS mau lagi .. lihat sahaja program PAS PIHAK 16.0. di
Pusat Tarbiah PAS Rantau Panjang,Kelantan. malam ini.

Kesian sungguh PAS!!!! ... Tahniah kepada parti Amanah Negara kerana dalam waktu yang singkat sudah berjaya melumpuhka dan memusnahkan PAS dari muka bumi ini suatu kejayaan yang sehingga kini masih tidak mampu dilakukan oleh UMNO/BN walaupun mereka memiliki wang, media dan jentera yang cukup hebat.

61 comments:

  1. sokong TITM utk Presiden Pas. gantikan hadi segera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami nak Nik Abduh jadi Mursidul am.

      Delete
    2. DIA ORANG TENGAH MELANCARKAN KEMPEN "MEMBALAK BERSAMA ULAMAK" KOT?

      Delete
    3. Best tengok geng2 parti cangkul melalak dalam blog ni.. biasalah dengki dengan PAS bila PAS mndpt sambutan luar biasa. Cara pnyampaian dengki tu macam2 versi blh tgk dlm komen2 ni. Apapun truskan perjuangan PAS. Best sungguh bila baca komen2 ahli2 parti cangkul malaya dalam blog ni.. hihi.. salute!!

      Delete
    4. tq tnpa PH tinggallah bodoh sje dlm politik mlysia ni

      memang tkseronok bc hujah yg bodoh

      Delete
    5. Teringat ingat pesanan tgna.
      Apabila musuh dah nak karam mengapa sibuk bagi bantuan.
      Katanya lagi kepada ulamak pengkianat yang nak pertahankan umno.
      Kalau nak pecah dua pas kerana pengkianatan ni.....kita pecahlah.........sadis

      Delete
    6. Hahaha......melayu masih byk tidak berubah hanya minat ikut tradisi turun temurun yg tidak pernah berubah sejarah lama..begitulah sokongan melayu berteraskan islam pada pas dan melayu berteraskan perjuangan melayu pada umno. Selagi melayu tidak berubah maka usah nak kata ubah malaysia! Melayu tetap melayu tidak akan terbang tinggi seperti pipit, walaupun ada melayu yg berubah mahukan pembaharuan namun belum cukup kekuatan sokongan utk berubah. Lihatlah omak kau seperti budak2 kan bermain api memarakkan kebencian melayu melemahkan semangat perubahan cukuplah dgn apa yg ada. Melayu tetap ketinggalan kebelakang hanya kerana pertahankan sejarah silam yg tidak mendtgkan kemajuan pada melayu masa depan.

      Delete
  2. Nak perli pun...jangan sombong sangat...kata kata tu doa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah doa seorg janda dimakbulkn juga... pas akn bungkus

      amiiiinn tq omak atas doa mu itu

      Delete
    2. Omak kau ni klu jadi no 3 presiden ok jugak

      Delete
  3. Kalau dulu lebih ramai.

    ReplyDelete
  4. masuk amanah ajk jer.depa tu mana pi denhaq ceramah dok kedai kopi gebang deras.kami ni motong getah tetap petahan kepimpinan ulama'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. geng punk yg makan sisa kfc pun ada penyokong

      pas tentulah ada juga

      itu hak masing2 mengikut daya fikiran iq dn ilmu masing2

      jgn sokong bawa rebah sudahlah...lg ramai lg cepat rebahnya

      tidur awal sedara...esok nak motong

      Delete
  5. DATANG JOHOR CERAMAH.... TENGOK RAMAI ATAU TIDAK....
    KELANTAN BOLIH LA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah kat johor la....
      Kat selangor pun cukup.
      Kerusi ngan jin aje yg penuh.

      Delete
    2. johor memang hebat

      kalau sultan pun dh berani membela rakyat dn tolak pemimpin yg merompak
      tiba2 ulamak serambi mekah memuja2 pemimpin yg begitu

      ternyata bukan gelaran yg menggambarkan diri sebenar seseorg

      sesiapa yg dpt hidayah ada jiwa2 murni nya utk membela kebenaran

      sesiapa yg sakit rohaninya akan memuja kebejatan walaupun dia seorg ulamak

      kalau sultan pun dh membuang perangai assobiyah bangsa, tiba2 ulamak pula yg mula nk menghirup najis assobiyah

      inilah yg Allah nk ajar kita bukan gelaran yg perlu dinilai

      seekor burung nuri yg berzikir belum tentu dia beriman
      seorg manusia yg mencanang hudud belum tentu dia nk hudud

      RAKYAT JOHOR TERUS MAJU DAN BERMARUAH

      tidak guna gelaran serambi mekah jika rakyatnya hidup susah

      apa guna mencanang hudud jika balak habis direbut

      jgn suka menghina kafir, syurga neraka kita belum tentu apa takdir

      Delete
    3. Buat kat kuala krai yg kena banjir hari tu tengok.....
      Nak cari 50 ekor pun susah dah...

      Delete
    4. Klu hebat sgt cuba buat kat Tumpat.
      Sombong tu tak la...
      Tak percaya cuba tanya TITM
      Banyak jin duduk atas kerusi dan kumpul tgh padang.

      Delete
  6. Bukan nak cakap sombong la...
    Dulu klu TGNA atau Husam, mat Sabu dll bagi ceramah mcm ni, puluh2 ribu datang. Padang 2 kali saiz tu melempah2 sampai jln raya. Tempat penceramah pun sesak penuh dgn org yg datang. Jln jem berbelas2 kilometer sampai terpaksa jln kaki.

    Skrg bila tokoh2 tu dah tak ada....banyak tu aje yg dtg. Itupun byk yg rompong kosong kat tengah padang. Nak ambik gambar shoot dari atas pun dah segan.

    Tak taulah apa nak jadi dgn parti kesayangan kita tu. Kalau mcm ni, mcm mna la nak kekalkan kelantan.

    ReplyDelete
  7. Buat dosa aje duduk tgh padang dgr org buat fitnah dan baruakan org.

    ReplyDelete
  8. PAS kedah ajak orang kampung pi perhimpunanh ni, bagi duit seorang RM60 . Pas kedah hantar 8 buah bas (8 X 40 org) = 320 org pi. Apa nak heran?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha pas dah kantoi

      kan najib kata 2.6b tu utk pilihanraya

      pas guna sikit utk tu la

      Delete
    2. Lu ingat kita sengkekkah?
      Kita punya duit balak pun byk.
      Tak perlu duit derma 2.6 itu.

      Delete
  9. Sudahlah janda pantat lembu oiiii...... Bila dengar ceramah memang ramai lah... Hampir PRU14 nanti, bila UMNO ungkit pasal balak, ungkit pasal peruntukkan banjir dan kewangan kerajaan negeri, maka habis penyokong lari lintang pukang. Pantat lembu Omakkau sudah basi lah waktu tu sebab PAS akan hanya melePAS (Omakkau kerja jual pantat macam betina Siam yang lain lebih mulia dari bersubahat dengan Ulama Munafik yang menipu umat Islam)

    ReplyDelete
  10. Buat dosa boleh saja di mana2 waima di atas padang bersama ulamak. Mendengar ceramah yg diselangi dgn fitnah dan maki hamun walaupun tidak secara zahir, dosa tetap dosa. Tak berfaedah kalau fitnah dan makian itu disambut dgn takbir sekalipun.

    Oleh itu utk mendapat ganjaran pahala, pilihlah majlis ilmu atau ceramah yg tidak diisi dgn fitnah atau cercaan.

    Terima kasih jika sudi menerima nasihat saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan berdosa jugalah yg mendengar atau menyambung fitnah bahawa org itu syiah sedangkan org itu telah byk kali menafikannya. Ulamak pembuat fitnah atau pembawa serta penerus fitnah WAJIB dijauhi. Mereka mengajak kita bukan je syurga tapi ke neraka.

      Terima kasih jika sudi menerima nasihat saya.

      Delete
  11. siapla pas kelantan isu balak nnti

    nk sorok2 tk pe

    musim PRU kita dedah habis2an

    hudud tknk buat balak disapunya

    logik ke pencuri nk laksana hudud

    taaak logik langsungggg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat mana yg x logiknya?
      Hudud hal lain.
      Sapu balak hal lain.
      Heee3

      Delete
    2. mencuri termasuk dlm hudud

      mencuri balak adalah sabitan hudud

      jika dilaksanakan

      sudah tentu pencuri balak takut dgn hudud

      Delete
  12. Kot mcm anon 00:10 punya bahasa penyokong geng kuali kira tak ada apa la geng kuali tu.kuheh kuheh.sabor ye omakkau biasa je org mcm tu.senjata mkn tuan tu.dulupun org umno dah ckp ulamak pas tu munafik juga.biar aje la depa tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malu la kalau ulamak hebat dan tuan guru pegang gelaran kaki fitnah pil kuda. Apatah lagi ditambah dgn gelaran ulamak membarua.

      Delete
    2. Aku Anon 00:10

      Nak kira apa tentang bahasa, yang Adi Awe dok keluar amanat dan kafirkan ahli UMNO sampai ada keluarga yang cerai berai dan solat dua imam tu, tak teruk ke? Hanya anak luar nikah (Anon 00:34) sahaja yang masih wala dan buta kayu terhadap kebenaran. Geng kuali ke atau cangkul ke tidak mengapa asal jangan jadi geng katak bawah tempurung sudahlah. Maaflah Melayu sial yeee.......

      Delete
    3. Hadi mereng ularmak kaki mencarut.

      Delete
    4. Yg suka maki tu presiden PAn

      Delete
  13. Musuh Pas mmg sawan dgn posting2 camni omakkau. Kipidap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah sapa yg sawan?
      Sapa yg sawan sampai x tido mlm?
      Siapa yg sawan sampai cipta puisi?
      Siapa yg sawan bila Amanah diluluskan?

      Delete
  14. Barua tokong kuali imayam meroyan mcm org gila...siap mencarut2 lg...punyala sakit ati tengok sambutan org ramai pd PAS...

    Kah kah kah...barua oh barua tokong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah3
      Meroyan dah

      Delete
    2. Hadi mereng ularmak kaki carut. Jin haron kena control hantu rosmah.

      Delete
  15. Omak kau....sebulan berapa tski ngan pas bagi?

    ReplyDelete
  16. Teringat ingat kata kata tgna.
    Kalau musuh dah nak karam mengapa sibuk nak bagi bantuan.
    Pesannya lagi kepada ularmak pengkianat yang nak pertahan umno.
    Kalau pas nak pecah dua sebab ni....kita pecahlah......sangat sadis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kata tnga tu..tapi dia sndri yg karam dulu kedlm tanah..keh keh keh..

      Delete
  17. Kesian pahlawan cangkul teruk menyangkul utk pan tetapi yg tumbuh subur pas juga. Melalak gila badigol2 pan meroyan sakan mcm org tgh gila talak bila majlis pas disambut melimpah ruah oleh rakyat. Kesian akhirnya pan akan berkubur tanpa nisan lepas pru14 nti diterajang rakyat.

    ReplyDelete
  18. Insyallah apa kata Omak Kau akan dumakbul allah.Pas akan hancur dengan cara pelan2.gambaran menunjukan ramai lagi yang masih mengikuti cermah ini akan menjadikan peminpin Pas akan bertambah takbur,teruskan Oamk kau kempen secara begini .terus jadikan parti Amanah sebgai musuh dan jadikan BN sebagai kawan ,dan teruskan kempen supaya PKR hancur apa lagi dengan DAP .kemenkan agar Pakatan Haran musnah .biar Pas bersama Umno mentadbir Malysia .

    ReplyDelete
  19. omak kau terus istiqomah..pedulikan barua barua Dapigs danmunafiq dalam Pas selama ni..yg menyusahkan Dan merosakkan Jemaah dari dalam..Istiqomah Hingga Kemenangan..

    ReplyDelete
  20. Ya Ampunnnnn ............ berapa kali udah dibilang guae udah tobat ! tobat ! tomatttt ! dibilang macai , ............. enggak jugak (enggak ngaku) , dibilang balaci ........... enggak jugak , dibilang barua ........... enggak jugak .............. ada tak ada yg penting kita ketawa ! sekarang pokay ....... siapa tahu besok tokay ! sekarang 'PAN de tat' ............ siapa tahu besok 'coup de tat' ! kenapa terus-terusan kapla guae dicangkuli ? ............ sakit bangat ku rasakan hingga tak tertahan ......... aduh ! aduh ! duh ! duh ! duh ! .......... putuslah harapankuuuuu , letih rasaku menungguuuuu ! ......... ke manakan ku pergiiiii ! seksa tak tertanggung lagiiiii !

    ReplyDelete
  21. Semua berlonggok kat depan menang la nampak ramai,tgk yg pakai baju merah start situ dah nampak ruang kosong.Amamah x menang pru pun xpe sbb parti masih baru apa yg penting dapat tengok presiden bodoh sombong melingkup.kelantan terlepas pada umno pun x kisah sbb kita nk tengok sampai mana bodoh sombong hadi tu nak pergi..ngeh3

    ReplyDelete
  22. Hehehe...sudah pasti macai macai parti haru biru aka amanah terdiri dari mat three four belaka.... hanya tahu caci maki ulamak begitu begini dan macai macai 3 suku ini rasakan diri cerdik seperti abu jahal keh keh keh

    ReplyDelete
  23. Komen biarlah kerana Allah wahai saudaraku. jangan ikut emosi, jangan ikut sentimen. Yang komen dalam ni pun mungkin bukan hanya orang Pas dan Amanah sahaja, bukan hanya orang melayu dan Islam sahaja. Mungkin ada cina, India. Mungkin ada juga Kristen, Yahudi. Bila mengomen hanya pandai mencarut, memaki menyakitkan hati. Komen tak berfakta, tak berdalil. Kalau Muslim hentikan lah. Berdakwahlah secara tidak langsung semoga kita diberkati Allah disini dan disana....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, macam ni lah...kalau ya pun depa tak setuju dengan kita, tak bermakna halal untuk di sembelih. Apapun aku ucap syabas dan tahniah kat hang En Unknown sebab ubah pendekatan. Nak orang ikut, kita kena betoi, kalau kita pun gelong..ekoq mesti putuih punya.

      Delete
  24. OK x cerita ke kt rantau panjang YPD pas kena tampar,org yg bagi penampar kena kejar ypd acu pistol kt dada..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg bagi penampar tu geng oren yg tension sbb kena perli sebagai sami parti kuali.

      Delete
    2. DAP PAHANG MOHON BERJUMPA MUFTI PAHANG

      https://www.youtube.com/watch?v=I2ImVOZ3UzI dap parti semua kaum

      dap parti semua kaum

      Delete
    3. anon 11:11

      tidak ada masalah nk samakan Amanah dgn warna hindu

      tidak menjadi penyakit pada org yg Amanah

      jika niat anggap org islam Amanah sama dgn hindu, tu tuduhan mengkafirkan org

      jika org itu tidak kafir maka kafir berbalik kpd yg menuduh

      memanglah budaya pasug suka mengkafirkan org lain

      sebb pas berfahahaman khawarij... presidengnya berfahaman syiah yg taksum dan tk boleh ditegur

      sila teruskan mencerca Amanah dgn hujah bodoh ..... itu akan menyebabkan Amanah lebih cepat maranya

      kalau takut dn demam dgn cercaan lebih baik duduk bawah pokok gentel bulu ketiak je ... JGN CAKAP PASAL PERJUANGAN

      Delete
  25. TImbalan Menteri nk lempang cina... ckp boleh laaa :-

    https://www.youtube.com/watch?v=-SMdxUWODww

    ReplyDelete
  26. Tanpa ustaz fadhil noor tgna dan pemimpin profesional.........zaman kegemilangan pas sudah berlalu. Gugur sebelum masak lantaran hadi mereng dan haron jin. Sangat saaadiiissss. Mengecewakan. Ph go ahead. Biarkan anjing bodoh menyalak bukit yang disangkanya babi lantaran kacaunya jiwa anjing yang gemar mencarut dicelah celah bacaan ayat quran dan hadis.

    ReplyDelete
  27. Kita sepatutnya sangat gembira kerana semakin ramai yang telah sedang dan akan meninggalkan pas kerana ini adalah proses pembersihan. Dan pas akan menjadi semakin suci bersih murni tulus mulus walaupun akhirnya mampus.

    ReplyDelete
  28. Berkata Benar walaupun ia pahit ... Ya, itu sifat yang baik, tetapi 'Nasi Tambah' adalah sikap yang mendukacitakan malah bakal mengeruhkan lagi keadaan. Belum termasuk lagi dengan 'Batu Api' yang lebih merbahaya. Apa akan jadi selepas itu. Punah ! masing masing enggan mencari salah sendiri dan diperbetulkan. Salah 'kawan' adalah perkara yang paling seronok untuk diperdebatkan dan diri sendiri sentiasa benar, tiada yang benar melainkan benar belaka. Tantang 'isu' yang telahpun terjadi, jika ada yang mengajak 'berbincang' tolonglah menjadi 'dewasa' walaupun seketika. Bersemuka dan berbincanglah elok-elok. Kita bukan tidak pernah 'bergaduh' sebelum ini, PAS dan DAP pernah juga 'berpisah' PKR pernah juga berkocak. Tetapi ketika itu kita sama-sama mampu mengharungi dan tempuhi dan kembali 'pulih'. Kenang kembali sejarah itu. Ambil kembali semangat itu. Kalian di atas, mewakili rakyat, berbesar hatilah, berlapang dada lah dan teruskan perjuangan dan gerak kerja memenuhi inspirasi rakyat dengan gabungan yang mantap. Cari titik persamaan yang kalian lupa memandangnya kini, ayuh teruskan perjuangan demi memperoleh kerajaan Malaysia yang lebih baik !

    ReplyDelete
  29. Boleh tanpa hadi mereng dan haron jin.

    ReplyDelete