KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 3 October 2015

SUASANA PROGRAM NADWAH ULAMAK NAHDHAH JADIDAH (NUNJI)'15 ZON TIMUR DI KUALA TERENGGANU PAGI INI ... SAH PAS LUMPUH HABIS DI PANTAI TIMUR?????


Memang sahlah PAS akan ranap, punah, rebah dan musnah di Pantai Timur jika dilihat akan sambutan diberikan pada program  Nadwah 'Ulamak Nahdhah Jadidah '15 di Kuala Terengganu pagi ini yang dirasmikan oleh Pengerusi Parti Amanah Negara (PAN) yang juga Ahli Parlimen Kuala Terengganu yang menang atas tiket PAS YB Dato' Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad.

Seperti kata Pengerusi Amanah Kelantan Dato' Wan Rahim sedikit masa lalu, Amanah tubuh parti induk (PAS) terus mati, begitu juga kenyataan merendah diri Setiausaha Agung Amanah Sdr Annuar Tahir yang PAS kini sudah lumpuh diseluruh negara.

Memang tidak diduga sama sekali oleh para pemerhati, penganalisis dan penyelidik politik tanah air betapa dengan sekelip mata sahaja PAS mampu ditumpas dan dimusnahkan oleh Amanah suatu kerja yang tidak pernaha berjaya dilakukan oleh UMNO/BN selama lebih 60 tahun walaupun memiliki segala kekuatan dana, jentera dan media ... Hebat sungguh Amanah ni!!!!!

Kehadiran Amanah dalam arus perdana politik negara umpama rempuhan tsunami kepada PAS?????

Rasanya PAS dah boleh tutup kedai nampak gayanya??????

22 comments:

  1. Ini bloq penyokong dap ada tunjuk gambar yg org ramai kot omakkau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omakkau ni perli Parti PANt*t tu ke?????

      Delete
    2. Tahniah PAN
      PARTI AMANAH NEGARA

      Delete
  2. Omakkau bijak menyindir parti kuali. Mesti ada yang bengkak hati, kegagalan ginjal atau sakit jantung membaca laporan satira ini. Hahahahahaha tahniah omakkau. Love you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuali ialh amno.

      PAN - PARTI AMANAH NEGARA

      Delete
    2. klu PAN bengkak hati lebih baik jilat pasug

      bila blh bersahabat dgn DAP

      kami dh sedia terima caci maki

      jgn marah kalau tk dilayani

      takut kau pula yg gila depan PC

      ................................

      AMANAH TERUS MARA

      membelah bulan mematah keris puaka

      bulan sudah gerhana keris sudah berkarat pula

      tinggallah penyokong mereka yg huru hara

      umpama toyol kehilangan tuannya

      toyooooooooooool (jgn tertinggal huruf L ... nnti jadi doktor gigi)

      Delete
    3. cis. bodoh.. xde nye PAN nk bengkak hati psl laporan sampah mcm ni. PAN masih parti serpihan kecil yg masih memerlukan sokongan ramai. jd yg perlu risau ialah pas. pemimpin PAS hya set autopilot dlm mntadbir parti.

      Delete
  3. Diberitakan penyokong2 Pas telah membakar apa shj yg ada dlm simpanan mereka yg berkaitan dgn pas yg menyebabkan jerebu yg melanda Terengganu bertambah buruk.
    Indeks IPU naik sekali ganda drp TIDAK SIHAT kpd BERACUN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooooo patutlah...

      pasug memang tk guna

      mencemar alam menyusahkan saja

      kalau nk bakar kenapa hanya kertas saja

      bakar jugalah pemimpin yg durjana

      yg membakar layar perjuangan bersama

      bakal karam seluruh ahli nya

      bergayut dia pada penguasa

      mengharap ghanimah meleleh air liurnya

      kpd penyokong, pergi mampuih la demaa

      takbir2 bukan mengenyangkan perutnya

      lbh baik mengharap kpd yg kaya

      hasil derma tk haram la kot hendaknya

      hudud bukan nk buat segera

      lagi 100 tahun boleh bincang semula

      poket yg perlu diisi segera

      balak atas bukit babi didalamnya

      itulah yg membuka selera

      ulatmak pas manusia biasa jua

      sapa yg taksub.. padan muka

      kena bodoh sepanjang masa

      bertakbir takbir mengalahkan hari raya

      hudud tka buat2 juga

      semata2 menjual agama

      PAS PARTI BALAK SEMALAYSIA yg membawa BALA

      Delete
  4. Kuheh kuheh ularrrrrmak mujahid.nasib baik ularrrrrmak tempek amoi tak dtg jika tak lg tinggal kerusi dengor ceramah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Pandir dgn lawak bodohnya....

      Delete
    2. Entah la...
      Dah nak hilang kelantan pun masih nak melawak pandir

      Delete
  5. Cuba zoom tak penuh dewan pun omak. Sebelah ja hanpir penuh. Kih...kih...kih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu tak betpecah biasanya sampai tak cukup kerusi. Skang dlm dewan kecik mcm tu pom tak penuh.

      Delete
  6. Omak kau cuba tengok gambar kerusi di belakang kosong je .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu acara ni buat kt stadium kltn nun.
      Skng buat kat dewan pun tak penuh

      Delete
  7. Pas akan bertambah kuat.
    Gandingan hadi mereng dan haron jin dengan dibantu oleh hasan bertanduk.
    Takbirrr.......kua kua kua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gandingan 2 bendol al-pusssy wal balakun fi wal baiahuntutttttt.

      Delete
    2. Ya Allah...Engkau balikkan semua caci maki sindiran dan kata nista kpd mreka yg menghina ulama kami

      Delete
  8. puas dah ku cari hujah2 bernas puak pasug dan umnu

    tak jumpa2

    semua nya tk perlu dijawab la ...kosong kosong kosong (lagu najwa)

    ReplyDelete
  9. sejak akhir2 ni... ulamak sorban besar asyik kena
    maki, sindir, perli, kutuk dan dihina sehinanya serta diberi gelaran pula...
    lenapa jadi begitu yee... pemimpin sapu pantat betina , bunuh betina, sapu rasuah, curi duit t.haji dll tak ada pula yg mengutuk..
    cilaka sungguh ...
    ada juga.ulamak yg keluar hukum pelik2 tapi tak dikutuk pula..

    ReplyDelete
  10. Kah kah kah .......... ini semua bahana dpd racun fitnah dan api melaga2kan PR dpd blogger macai dan balaci Dap spt tulang besi, addin, greenboc, alhusyeen, mountdweller, yong puaka kuning dsbnya . .. .. .. demi melampiskan dendam mrk terhadap PAS hingga lahirnya parti 'PAN de tat' ttp tanpa depa sedar racun fitnah yg disebarkan juga telah memberi kesan kpd PKR hingga wujudnya aura 'coup de tat' ......... syabas blogger macai dan balaci Dap ! teruskan usaha anda utk melemahkan dan menguburkan PR ........ semoga parti kesayangan anda PKR hanya tinggal 'tunggul' !

    Copy the BEST Traders and Make Money : http://bit.ly/fxzulu

    ReplyDelete